TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Modifisere motor, datasprut, styling, totalrenovering +++

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #369477  av Toms_3S-GTE

Virker nesten som om det er det som må til. Jeg fikk heldigvis en form for trøst i posten idag jeg da :P
Det står nå 2 stk. S2000 stoler på gulvet i stua :lol:
 #369486  av FireWalk

Toms_3S-GTE skrev:Virker nesten som om det er det som må til. Jeg fikk heldigvis en form for trøst i posten idag jeg da :P
Det står nå 2 stk. S2000 stoler på gulvet i stua :lol:
Gratulerer.. =) Bra de gjøkene klarer å få sendt avgårde noe da iallefall. :P
 #369487  av Toms_3S-GTE

Gratulerer.. =) Bra de gjøkene klarer å få sendt avgårde noe da iallefall.
Hehe, ja :P Kommer ett dashbord fra usa snart og, håper jeg ihvertfall da :P
 #369554  av FireWalk

Bestemte meg for å sette på rattet i dag til tross for en sinnsyk migrene. Ble ikke noe festing på meg i dag gitt :\
Men rattet ble iallefall niice! Føles som en helt annen bil å kjøre. Bare skinn interiøret som mangler nå. Håper tollen får ut fingeren og sender det snart så ting kan matche..

Klarte å unngå å få airbagen til å eksplodere i trynet på meg denne gangen og gitt.. :D Klarte og resette Airbag ECUen også så slipper at airbag lyset lyser opp. :D

Skal få tatt noen bedre bilder i dagslys..
Vedlegg
Bilde1297.jpg
Bilde1297.jpg (473.52 kiB) Vist 688 ganger
Bilde1298.jpg
Bilde1298.jpg (541.96 kiB) Vist 688 ganger
PÃ¥ plass.. :D
PÃ¥ plass.. :D
Bilde1303.jpg (404.41 kiB) Vist 688 ganger
 #369555  av Toms_3S-GTE

Lekkert! Gleder meg til å få i mitt en gang i fremtiden :D Har mye annet som må ordnes før jeg setter i slike "show deler" :lol:
Klarte å unngå å få airbagen til å eksplodere i trynet på meg denne gangen og gitt.. Klarte og resette Airbag ECUen også så slipper at airbag lyset lyser opp.
Noen tips? Vil unngå dette når jeg installerer mitt senere :P
 #369558  av Andrepedersen

Dææven kor feit denna bilen var innvendig ! Det rattet var rett og slett DRITFETT! Fikk lyst å kjøpe, men da regner jeg ikke med at det blir noe på meg av fruen på lang tid :( Hehe, Skal en tur til Bya neste helg ! Keen på et lite toyotameet da eller ?:D
 #369563  av inzane2012

urk, nå MÅ jeg snart ta meg en tur opp på sunnmøre igjen :) sist gang så var jo bilen din ganske syk og gikk bare på 3 sylindre så fikk ikke en liten tur i den en gang der den stod på tunet og hørtes ut som en gammal fiskebåt :)
 #369568  av FireWalk

Takker! :) gleder meg til jeg får nytt skinn på seter og inni dører. Da vil den se 100% ny ut innvendig. Og da er det bare å få ny lakk utvendig osv så skal igrunn hele bilen se ny ut. :) Nybygd motor, nytt understell, ny lakk, nytt interiør.. Og ny Stereo. Skal ikke være noe å sette fingeren på.

Inzane: den går iallefall på alle 4 nå! Hehe.. husker ikke hva som var galt sist når du var her, men misstenker det kanskje var en av coilene som hadde tatt kvelden?

Andrepedersen: Bare å si ifra det, så skal jeg få samlet mr2-gjengen her så kan vi ta et lite treff vet du. :D
 #369575  av inzane2012

husker ikke helt jeg heller va du sa som var gale :) husker bare den enormt gale lyden som kom av motoren når du startet den opp, hørtes ut som en sånn gammal dugge-dugge fiskebåt :) pluss det hadde og vert ganske artig å møtt flere med mr2-elskere, siden jeg ikke kjenner noen andre i mitt nærmiljø... vet det har komt 3 stk til førde i nyere tid, men aldri fått prata med noen av di :(
 #369590  av predator

Ble skikkelig fett det rattet ditt ja Eirik :)
Står i stil til resten av bilen :wink:
 #369786  av FireWalk

predator skrev:Ble skikkelig fett det rattet ditt ja Eirik :)
Står i stil til resten av bilen :wink:
Takk! Syntes selv det passet meeeget bra! :) Nå er resten av interiøret på vei også. Jeg sjekket sporingen igjen i dag tidlig og så at det fremdeles lå "til lagring". Litt morgengretten som jeg var ringte jeg til dem og ba om å få snakke med vedkommende som hadde med fortollingen å gjøre. Jeg spurte hva som var problemet, at nå har jeg sendt over ALL dokumentasjon som trengtes, både på Email og Fax. Og fremdeles så har ingenting skjedd, og at hver gang jeg forsøker å få et svar fra dem så kommer det ikke noe svar, eller jeg blir satt over til en annen som ikke vet hva det dreier seg om i utgangspunktet. Jeg sa at nå var jeg kraftig irritert og om ikke denne pakken blir sendt i dag så kommer jeg ned og henter den personlig! så kommer jeg til å stå der og følge med intil de har behandlet den ferdig og tar den med meg hjem! Og jeg kan love dere at etter å ha kjørt 9 timer fra Ålesund-Oslo så er jeg meget mulig enda mer gretten enn jeg er nå! For dette er helt uholdbart! Man betaler i dyre domme for EMS Express frakt også skal pakken ligge der i ukesvis, ja kanskje månedsvis? om det er så mye å gjøre så får dere ansette flere folk da heller! Dette er HELT uholdbart!

Fikk beskjed om at vedkommende personlig skulle ordne dette med en gang...

Gikk og sjekket sporingen 15 min senere. Da var den sendt.... :p

Det er igrinn litt synd at man skal være nødt til å bli irritert på dem før ting skjer. Dette burde det være automatikk i. Når man sender inn dokumentasjon og de har alt som trengs så burde de klare å få ut fingeren å sende pakken. Det skal da ikke være nødvendig at folk må drive å ringe og mase. Om alle må det så bruker de jo mer av tiden sin på å ta imot kjeft enn på å behandle pakker..... ikke rart ting går tregt! håpløst det opplegget der altså :\
 #369787  av predator

Bra det ordnet seg da :D Ja, de er treige de der. Mange ganger har jeg lurt på om de kommer fra ei verna bedrift.
Det er jo litt snodig at en pakke kan ta 2-3dager fra Australia til Norge, før så ta 3-4uker fra oslo til der den skal. :roll:
Men rå bra at det ordna seg til slutt. Du gleder deg vel til å få de på no da :) Har du avtalt noe med en som skal trekke de opp/på da el?
 #369788  av FireWalk

predator skrev:Bra det ordnet seg da :D Ja, de er treige de der. Mange ganger har jeg lurt på om de kommer fra ei verna bedrift.
Det er jo litt snodig at en pakke kan ta 2-3dager fra Australia til Norge, før så ta 3-4uker fra oslo til der den skal. :roll:
Men rå bra at det ordna seg til slutt. Du gleder deg vel til å få de på no da :) Har du avtalt noe med en som skal trekke de opp/på da el?
Tenkte jeg skulle gjøre det selv. Kan man bygge en motor så klarer man vel å trekke om et par seter også. Har lest noen howto's og det ser ikke så ille gale ut egentlig. Litt pirke arbeid bare :)
 #369805  av inzane2012

FireWalk skrev:Det skal da ikke være nødvendig at folk må drive å ringe og mase. Om alle må det så bruker de jo mer av tiden sin på å ta imot kjeft enn på å behandle pakker..... ikke rart ting går tregt! håpløst det opplegget der altså :\
er sikkert det som er problemet, blir aldri gjort noe der fordi folka blir nedring av sånne som deg eirik :) hehe
men ja, er utrolig at sånt skal ta så lang tid før det blir sendt, og vertfall når du har både mail'a og faxet alle nødvendig informasjon...
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 36