predator skrev:Ble skikkelig fett det rattet ditt ja Eirik
Står i stil til resten av bilen 
Takk! Syntes selv det passet meeeget bra!

Nå er resten av interiøret på vei også. Jeg sjekket sporingen igjen i dag tidlig og så at det fremdeles lå "til lagring". Litt morgengretten som jeg var ringte jeg til dem og ba om å få snakke med vedkommende som hadde med fortollingen å gjøre. Jeg spurte hva som var problemet, at nå har jeg sendt over ALL dokumentasjon som trengtes, både på Email og Fax. Og fremdeles så har ingenting skjedd, og at hver gang jeg forsøker å få et svar fra dem så kommer det ikke noe svar, eller jeg blir satt over til en annen som ikke vet hva det dreier seg om i utgangspunktet. Jeg sa at nå var jeg kraftig irritert og om ikke denne pakken blir sendt i dag så kommer jeg ned og henter den personlig! så kommer jeg til å stå der og følge med intil de har behandlet den ferdig og tar den med meg hjem! Og jeg kan love dere at etter å ha kjørt 9 timer fra Ålesund-Oslo så er jeg meget mulig enda mer gretten enn jeg er nå! For dette er helt uholdbart! Man betaler i dyre domme for EMS Express frakt også skal pakken ligge der i ukesvis, ja kanskje månedsvis? om det er så mye å gjøre så får dere ansette flere folk da heller! Dette er HELT uholdbart!
Fikk beskjed om at vedkommende personlig skulle ordne dette med en gang...
Gikk og sjekket sporingen 15 min senere. Da var den sendt.... :p
Det er igrinn litt synd at man skal være nødt til å bli irritert på dem før ting skjer. Dette burde det være automatikk i. Når man sender inn dokumentasjon og de har alt som trengs så burde de klare å få ut fingeren å sende pakken. Det skal da ikke være nødvendig at folk må drive å ringe og mase. Om alle må det så bruker de jo mer av tiden sin på å ta imot kjeft enn på å behandle pakker..... ikke rart ting går tregt! håpløst det opplegget der altså :\