TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #316269  av Supramk3turbo

Utrolig gjennomført, gleder meg til sommeren å nye fete bilder fra deg :D
 #316272  av celicat23

Takker begge to :D Gleder meg til og komme i gang igjen selv. Det er nok vinter nå!!! Og denne sommeren så er det ikke ny jobb og null ferie som kan sette stopper for mye heller. Skal virkelig prøve og få knipset mange flere biler og hva annet jeg kan komme over.
 #317859  av celicat23

Har blitt spurt av en som jobber på tv om jeg kan ta noen bilder av han, da han er ikke helt fornøyd med bildene andre fotografer har tatt, og han liker hva jeg har gjort med bil bildene mine. Hvem det er sier jeg ikke noe mer om. Det får dere eventuelt finne ut når/hvis vi får tatt noen bilder og det blir bra :wink:

Måtte øve litt, for det har ikke blitt så mye annet enn biler, så stakk trynet mitt forann kamera og fyrte av med en fjernkontroll. Det er noe med det og ta bilder av seg selv - eller bli tatt bilder av - det er ikke noe gøy. Sikkert fordet du må innse at hvordan du ser ut oppe i hode og i det virkelige liv er 2 forskjellige ting :lol:

Bilde

Utstyr brukt: Nikon d300 + nikkor 50mm f1.4 og lysene som henger rundt i leiligheten.
 #318135  av JK86

Ã¥ for ett smil. haha. men ett bra bilde da. ringer deg me engang bilen min er ferdig og klar for photo. :D
 #318139  av ArildM

:lol:
Sikkert fordet du må innse at hvordan du ser ut oppe i hode og i det virkelige liv er 2 forskjellige ting :lol:
Kjipt men sant.

Storm Trooper maske i bakgrunnen og alt :wink: Bra bilder tar du iaffal.
 #324173  av hmsilset

nydelig bilde igjen :P Synes du blir flinkere og flinkere, men bildene og det du gjorde med dem i begynnelsen på denne tråden er også bedre enn noe annet jeg har sett!
 #324575  av celicat23

Siste av pengesluket for denne gang.. De som har meldt interesse for og få tatt noen bilder av bilen sin i løpet av vinteren får sende meg en pm. Foto sessongen er offisielt åpen! :D

Bilde
 #326420  av celicat23

Takker. Får slå til med litt type redigering som ikke så mange liker da :lol: Alt for mange er opptatt av mye farge, kontrast og lite
støy - noe jeg henger meg en del opp i selv - men noen ganger er det digg med noe annet..

Forhåpentligvis så blir det bilder av litt bmw'er her fremover... hvis været kan samarbeide litt.

Bilde
 #326753  av lexusmann

Bra bilde, celicat!!! :D ser det går en sånn her i området også...
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 103