TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #353673  av ad92

hehehe! er kos å knikke på mr2n sin! Spesielt når nabon står i vinduet å myser misunnelig
 #353789  av magnesmurf

Bestilt litt fler deler til bilen.

Går mest på interiør.

-Fått blå metallic ring til å ha rundt horn knapp.
-Bestilt horn knapp med midship logo.
-Bestilt spesial lagede hvite skiver til speedometer. Har foreløbig ikke fått noe bilde som viser alle ting jeg ble enig med produsent om. Men det er hvite skiver med blå tall og noen logoer. Disse erstatter de gamle skivene helt.
-Bestilt krom ringer som skal festes rundt speedometer skivene.
 #353804  av predator

Hva kom skivene seg på?
 #353808  av magnesmurf

100 AUD. = Ca 550 Nok.
Dette inkluderer alle ekstra logoer osv, som ble trykket på. Og valgfri farge på tallene. Samt frakt.
 #353809  av magnesmurf

Gjorde et forsøk på å lage plate over forsterker i frunk nå. Men det gikk dritt. :?

ENdte først opp med en ok plate som stjal mye plass og ikke lot seg feste noe sted. Kappet litt mer og endte opp med tilsvarende plate til noe jeg allerede har laget, som ikke så særlig bra ut.
Så begynte det å regne.

Fant i tillegg ut at høytaleren i ene døra lager ressonanser i døra. Så må ha ut høytaleren og dempe døra på nytt.

Nedtur..
Vil ha fri og fint vær en dag nå. Så jeg kan få fikset alt styr med annlegget.
 #353829  av TrustNo1

Hvorfor skal du ha en plate over forsterkeren? Er det ett pyntedeksel? Eller er det for å få lagringsplass over?
 #353836  av magnesmurf

Begge deler, men mest for å få lagringsplass over.
 #353854  av predator

magnesmurf skrev:Ebay selger. Castlehill gauges. Men beskrivelsen, bildene osv gir godt inntrykk av at det er ordentlig produkt. Og det er som sagt plastskivene til speedometeret som erstattes. Ikke noe lim og tull. Bare å skru ut de gamle og inn de nye.
Prøvde og søke opp denne selgeren på ebay, men fant han ikke. Har du link ?
 #353907  av erling

magnesmurf skrev:100 AUD. = Ca 550 Nok.
Dette inkluderer alle ekstra logoer osv, som ble trykket på. Og valgfri farge på tallene. Samt frakt.
Får du laget til LHD og da? RHD har jo turteller og speedo motsatt av LHD, men det visste du sikkert. :) Liker det du gjør med bilen, ser bra ut :)
 #353909  av magnesmurf

Jada. Han fyren lager helt custum til LHD.
Han sendte meg et bilde av hvordan mine kom til å se ut, men jeg valgte å ikke poste det, pga at jeg gjorde noen små endringer.
Kan alikevel poste det her, og opplyse at endringene er at bensinpumpen og vanntermometer symbolene er snudd, så de ikke er speilvendt lenger.
Dessuten er blåfargen noe mørkere enn på bildet. Men bortsett fra det er de like som på bildet.

Og han fyren lager helt custum spesialdesignet og spesial tilpasset etter kundens ønske. Med allverdens motiver, farger, logoer, fonter osv osv. Eneste han ikke kunne lage var svarte tall, pga lyset som skal gjennom dem.

Siden hans med custum options er her: http://stores.ebay.com/Castle-Hill-Gaug ... tions.html
Vedlegg
mr2 dials.jpg
mr2 dials.jpg (69.57 kiB) Vist 356 ganger
 #353964  av TrustNo1

magnesmurf skrev:Begge deler, men mest for å få lagringsplass over.
Ok, hva om du hadde støpt til en glassfiberplate sammen med det orginale dekslet som er det fra før og lakket det? Det kunne vel blitt ganske bra.

Driver med ett lignende prosjekt selv, har tenkt å kombinere litt MDF plater og glassfiber rundt forsterkerne.
 #353982  av magnesmurf

TrustNo1 skrev:
magnesmurf skrev:Begge deler, men mest for å få lagringsplass over.
Ok, hva om du hadde støpt til en glassfiberplate sammen med det orginale dekslet som er det fra før og lakket det? Det kunne vel blitt ganske bra.

Driver med ett lignende prosjekt selv, har tenkt å kombinere litt MDF plater og glassfiber rundt forsterkerne.
Frister, men da må jeg få noen som er peiling til å gjøre det :wink:
 #353983  av magnesmurf

ad92 skrev:kommer ikke økonomi lysene til å f**** opp midship logoen da?

Hvilke økonomilys? ;) :D
Vedlegg
holmenskjær bilder 041.jpg
holmenskjær bilder 041.jpg (506.5 kiB) Vist 321 ganger
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 103