TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #389704  av mr2storbrua

Tar jeg ikke helt feil med tanke på adresse og navn så er dette scotty :lol:

Ryddig og strukturert skal han hvertfall ha :wink:
 #389719  av celicat23

Gammel klassiker tilbake, fortsatt ikke solgt merkelig nok. Har sikkert ikke noe med prisen & utseende på bilen å gjøre :roll:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28361107

"-APR-Performence Wide bodykit (eneste i Norge) "
Feil.

"-Sveiset dørhåndtak m/popper på fjernkontroll"
Fint. Det blir automatisk mangel lapp hos biltilsynet det da.

"og med sine nå kun 1100kg gir 148hk god aksellerasjon og kjøreglede."
Feil.

"Ønsker du en bil med unike kjøreegenskaper og utseendemessige trekk er dette definitivt en bil for deg."
Feil.

"Ved hurtig avgjørelse følger stålfelger m/dekk med, verdi ca 12.000,-"
Kan noen være så snill å finne bilde av stålfelger verdt det samme som 19" felger med dekk? Må være SYKE stålfelger.
 #389743  av ArildM

Hoff, enda en skikkelig siklebil :oops: 240z og 260z er fantastisk fine biler :)
Biler som jeg ønsker å eie i løpet av mitt liv listen blir bare lengre og lengre :mrgreen:
 #389792  av Andreazz

Husk at 260`n er ikke like populær som 240`n. 240`n har mye lekkrere linjer og er mer "primitiv". 260`n er mye mer kommersielt tilpasset (spesielt for det amerikanske markedet) og står dermed ikke så høyt i kurs for de som er "Z" fantaster :D
 #389883  av ArildM

Første gang jeg har sett noen prøve å selge en "sportsbil" med hakkete og dårlig 3Dmodell bilder :lol:
 #389887  av celicat23

Tror kanskje det er like greit.. Om noe, så tror jeg den bilen ser enda jæveligere ut i virkeligheten. Lurer på om noen av disse jalla-bilene er kræsj testet i det hele tatt. THINK nekter jo å kræsj teste bilen sin. Eller, de har jo faktisk kræsj testet bilene sine så de vet vel akkurat hvor dårlig det går - det er vel derfor de nekter euro ncap folka å kræsje en think driter.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 288