Har samme patenten på håndbrekk på Caldinaen, dessverre. Men utrolig rart at deler ikke skal la seg skaffe, men så lider vel IS300h av den fatale feilen at det ikke er en volum-modell, i det hele tatt...
Om jeg skal anbefale deg noe ville jeg ha sett på Avensis T27, om du kjører langt hver dag har muttern sin passert 350k km, og den har ikke fått annet stell en oljeskift, sånn ca hver 15-20k km

De ligger lavt priset, fordi alle i dag skal ha suv. Overraskende god kjørekomfort på sommer og veldig stødig på vinterføre pga lang akselavstand og god støydemping. Har byttet caliptre bak, og byttet en dieseldyse. Har hatt den i 10-15 år nå, og vært utrolig lite feil. Samt at det definitivt er en bil som er solgt mye av, så ettermarkedsdeler er det plenty av. Elektrisk håndbrekk bak btw, mye bedre enn mølet med både skivebrems og trommel i ett, særlig når saltet får gjort sitt...
Om du småkjører en del, velg for all del T27 med Bensin. Og unngå facelift med BMW motorene som kom helt på slutten

Å gå fra IS300h tilbake til Camry blir en voldsom overgang, greit nok at de en gang i tiden var mekanisk gode biler, men de hadde sine feil selv da, og med 30 år siden de var nye tror jeg du må regne med en del stell på selv en gammel Camry
Har jeg lært noe om daily drivers, så er det å velge noe som er solgt mye av uvurderlig, det finnes deler over alt og prisen er halvparten av det som står Lexus på.