TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Danielj's MRlowrider

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #416436  av DanielJ
 
Blir vanskelig å matche dimensjonen på de felgene, han har 19x12" bak... :shock: Den er tøff, men har sett på mange bilder at den ikke er i så god stand utvendig! Men er bestemt på Meister S1, dermed basta!!
 #416447  av GhostRider88
 
DanielJ skrev:Blir vanskelig å matche dimensjonen på de felgene, han har 19x12" bak... :shock: Den er tøff, men har sett på mange bilder at den ikke er i så god stand utvendig! Men er bestemt på Meister S1, dermed basta!!
For all del, ikke math hans dimensjoner.. Ser stilig ut når den står stille, men grøsser hver gang jeg ser dekkene sliper mot skjermene :/. Litt mer moderate 17", eller 17" fram og 18" bak ville blitt fancy ;) Skal jo gå ann å kjøre mr2'en også, og i Norge er ikke akkurat veistandarden optimal for maks senket bil med 19"ere :?
 #416448  av Andrepedersen
 
S1 er noen vanvittig rå felger.. porno!
Eneste som er kjipt er vell prisen :( Har en kar i bygda her som har en GTR (skyline r33) Med s1 felgene.
Hvordan dim kunne du ha tenkt deg?


Regner med det blir turbomotor i denne etter hvert :p
 #416455  av DanielJ
 
Blir 17x8" ET35 forran og 17x9" ET35 bak. Regner med det havner en turbomotor i bilen en gang :wink:

Kommer til å bli slikt, bare brun farge på bilen!

Bilde
 #416462  av GhostRider88
 
SIKLE!! :shock:

Syns nå du skulle bevare den som en GTI jeg ;) Men skal ikke starte enda en diskusjon rundt turbo vs. gti. Begge har sine fordeler og ulemper :)

Lyden i GTI vs. Turbo:
viewtopic.php?f=32&t=9108

MR2 GTi vs. Turbo... Fordeler og ulemper...
viewtopic.php?f=33&t=9526 (Holder en knapp på FireWalk sine innlegg ;) )
 #416466  av DanielJ
 
Det e i allefall noe som ikke er bestemt enda. Veldig fornøyd med denne bilen, presterer også veldig bra på bane :D
 #416528  av 3rlend
 
Andrepedersen skrev:Na motoren med oppgradert innmat +++ med turbo går svingodt, og er hissigere en den orginale mr2 turbo :)

Det er i bunn å grunn samme motor, bare med andre kammer? :p
 #416537  av ArildM
 
Morsome gamle tråder det blir linket til her nå ;) Absolutt enig i det firewalk skriver, det beskriver perfekt det jeg opplever som forskjellene mellom min AW11 og SW20. AW11 med NA motor har mye bedre feeback enn SW20 chassiet, men det har nok med vekten å gjøre.
Mener på jeg så en best motoring video der mr2 turbo og mr2 na skilte med bare sekundet rundt tsukuba circuit? Noe som viser hvor bra en NA motor faktisk er på bane opp i mot en Turbomotor, som jeg mener passer best som Grand Tourer bil :)
 #416541  av Andrepedersen
 
3rlend skrev:
Andrepedersen skrev:Na motoren med oppgradert innmat +++ med turbo går svingodt, og er hissigere en den orginale mr2 turbo :)

Det er i bunn å grunn samme motor, bare med andre kammer? :p
Det er det, men er like greit å invistere i smidd innmat og generellt sterkere komponenter en å kjøpe en turbomotor :p
 #416542  av GhostRider88
 
ArildM skrev:Morsome gamle tråder det blir linket til her nå ;) Absolutt enig i det firewalk skriver, det beskriver perfekt det jeg opplever som forskjellene mellom min AW11 og SW20. AW11 med NA motor har mye bedre feeback enn SW20 chassiet, men det har nok med vekten å gjøre.
Mener på jeg så en best motoring video der mr2 turbo og mr2 na skilte med bare sekundet rundt tsukuba circuit? Noe som viser hvor bra en NA motor faktisk er på bane opp i mot en Turbomotor, som jeg mener passer best som Grand Tourer bil :)
Ja er artig å lese disse trådene og blir mer og mer fornøyd med mitt valg av na. Men uansett om man velger turbo, eller na, så får man en klassisk sportsbil med utseende (som ikke står tilbake for dagens design) og en "drivers-car" 8)

Forresten når vi er inne på turbo vs. gti, så fant jeg et klipp av en skyline (turbo) som kjører mot en mr2 (mener det er en gti)
 #416544  av 3rlend
 
unskyld at jeg sier det men du kan da serriøst ikke mene at du sammenligner en japansk "bil-film" kontra virkeligheten? :P

kan like greit lage film jeg også der pappa moser mr2´n min med hans ford transit :roll: :roll: :roll:

men drit i det.
http://www.tomsracing.co.jp/e/comp/t020 ... p/3s_g.htm

toms 2.2 3sgte med 235hk, nå begynner vi å snakke litt futt :D
daniel ? ;)
 #416545  av 3rlend
 
Andrepedersen skrev:
3rlend skrev:
Andrepedersen skrev:Na motoren med oppgradert innmat +++ med turbo går svingodt, og er hissigere en den orginale mr2 turbo :)

Det er i bunn å grunn samme motor, bare med andre kammer? :p
Det er det, men er like greit å invistere i smidd innmat og generellt sterkere komponenter en å kjøpe en turbomotor :p
sparer det jo for MYE arbeid med å kjøpe turbo motor, så kan du selge gammel motoren :P
er jo folk som fort kjører over 300hk på org innmat :)
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 48