TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#90580  av GT_rider

conniew skrev:Surt at vinteren skal vare lengre enn ventet, men så igjen, så finnes det enkelte ulemper ved våren, iallefall hos enkelte par. Jentene begynner å gå i litt mindre klær, og da blir gutta oppmerksomme, også de som allerede har dame, og det kan fort føre til krangel, og det er ikke alltid lurt å irritere damen.. Det kan få helt forskrudde...konsekvenser..:

http://www.msn.no/webinclude/g_exredir. ... 975504.ece
Aii...!!! Fikk nesten litt vondt selv jeg nå :shock: Såg liksom for meg hele opptrinnet, og skrikinga til mannen, ikke minst..

Du det nevnte problemet med ikke å tolerere at typen ser litt på naturen rundt seg?? :wink:
Viktig å ta vare på fin natur vet du...

#90584  av cameleon

conniew skrev:Surt at vinteren skal vare lengre enn ventet, men så igjen, så finnes det enkelte ulemper ved våren, iallefall hos enkelte par. Jentene begynner å gå i litt mindre klær, og da blir gutta oppmerksomme, også de som allerede har dame, og det kan fort føre til krangel, og det er ikke alltid lurt å irritere damen.. Det kan få helt forskrudde...konsekvenser..:

http://www.msn.no/webinclude/g_exredir. ... 975504.ece
Er det et hint til meg eller kjære :lol:

Ble litt nervøs jeg nå hehe :P

#90588  av conniew

Hakke sagt noe jeg... :roll:

#90591  av cameleon

conniew skrev:Hakke sagt noe jeg... :roll:
*gi rose til*?.... :roll:

#90594  av conniew

*smile fornøyd*
Neida, bare hold hendene dine for deg selv du, så ordner alt seg ;) Hehe..

#90596  av chris

Dalan skrev:
conniew skrev:Jentene begynner å gå i litt mindre klær
Ã…h, jeg gleder meg allerede! :D
me too :D :D :D

#90598  av chris

conniew skrev:*smile fornøyd*
er lov å se på menyen så lenge man drar hjem for å spise ;) :D

#90599  av conniew

Tror jeg skal la være å kommentere den der, Chris.. :P

#90600  av chris

conniew skrev:Tror jeg skal la være å kommentere den der, Chris.. :P
pff, kommenter i vei :mrgreen:

#90601  av cameleon

Like always :wink:

#90604  av cameleon

chris skrev:
er lov å se på menyen så lenge man drar hjem for å spise ;) :D
Pølse og brød her :mrgreen:

#90606  av conniew

Er vel kanskje nesten nødt til å steppe inn her nå snart, før Kim går for langt! *kremte*kremte*

#90607  av cameleon

conniew skrev:Er vel kanskje nesten nødt til å steppe inn her nå snart, før Kim går for langt! *kremte*kremte*
Må bare kjenne på gutten i meg en gang i ny og ne jeg også :lol:

#90625  av FireWalk

ble kvalm når jeg leste det der.. også en kjøkken kniv... stakkars ho dama når ho kommer ut av fengsel.. da står han sikkert der og venter på ho med en dildo full av pigger... :shock:

Om ikke våren kommer nå snart så selger jeg bilen og kjøper meg en 4x4.... vinterene blir jo lengre og lengre og sommeren blir kortere og kortere... 6 måneder med vinter, 3 måneder med høst og 3 måneder med sommer, og kanskje om i er heldig: 2 uker med sol........ nei... dette er for J****g..
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 1165