TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #466988  av ArildM

Fin den der, nesten oppe å nikker på Camry nivå 8)
4afe er også vesentlig mindre plaget med oljeforbruk enn 7afe, så bonus der.
Like "daue" begge to sånn sett, men til bruksformål holder du fartsgrensene helt fint.
 #467013  av ArildM

Den første der er bare latterlig prisa. Trenger en full restaurering og selv da sitter du der med en motor som ikke er mulig å godkjenne som du sier.

Den nederste ser ut som en mye bedre deal, den ser ganske så original ut, noe som er sjeldent på en SW20.
Kanskje ikke strøken, men bildene som er tatt rettferdiggjør ikke akkurat prisen.

Full detailing og noen skikkelige bilder så kanskje?
 #467014  av Makk

Jo jo, men rev 1 da.

Den har ikke noe av det noen vil ha.

Om chassis er helt 100% rustfritt kan jeg si at jeg hadde ikke hatt noen problemer med å betale 70-80 for det.

120k er urealistisk, da entrer man original turbobil-land med litt enkel småfix eller trenger ny lakk.
 #467015  av magnesmurf

Det ser ut til at prisene i Norge begynner å følge etter resten av Europa og Usa?
Vanskelig å få en bra sw20 for under 100k nå.
Når det er sagt, synes jeg ikke den i annonsen over så særlig bra ut...
 #467022  av ArildM

Gjør jo at den du linka til tidligere virker som et kupp :lol:

Er 100k så lite i dag at folk fankern ikke en gang gidder å VASKE bilen før de legger den ut for salg? :roll: Samtidig må det jo være viktig å få mye for bilene siden de legges ut til slike priser?

Må i alle fall være sikkert at SW20 er inne i en rar periode prismessig. Opprusta vrak 20-40k?
Grei ish Rev1 50-100k?
Bra biler 50-150k?
Opprusta biler med ikke godkjent turbomotor 50-150k?

SÃ¥ ca 20-150k uansett hva du har :lol:
 #467058  av ArildM

Mint som de sier over dammen!
Utrolig urørt eksemplar!

Prisen må være ganske så spot on vil jeg si.
Tipper den blir solgt raskt.

Om Regular Car Reviews er noe å gå etter, så er S2000 i en egen klasse, en klasse som nok aldri mer vi kommer til å se igjen.
  • 1
  • 273
  • 274
  • 275
  • 276
  • 277
  • 287