TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #467060  av magnesmurf

ArildM skrev: ↑20 aug 2024 19:54 Mint som de sier over dammen!
Utrolig urørt eksemplar!

Prisen må være ganske så spot on vil jeg si.
Tipper den blir solgt raskt.

Om Regular Car Reviews er noe å gå etter, så er S2000 i en egen klasse, en klasse som nok aldri mer vi kommer til å se igjen.
Funfact: S2000 er å regne som midtmotors bil, da hele motoren er plassert bak foraksel.
Kanskje å banne litt i kirka med tanke på at vi på forumet har "ekte" midtmotorbiler :lol:
 #467094  av Makk

Ja, for meg har det chassiset null prosent verdi, ser ut som en jallabil gjør det også, fancy merke og ingenting spesiet, enda en kjedelig sedan sak uten bruksmuligheter å pedofil-interiør. (Beige, eller imitasjons-tre på ratt og hele dash = pedo)

Ser dem kun fordi jeg jakter på superbillige V6'ere, 3VZ, 1MZ, 3MZ :D :D
 #467099  av ArildM

I solstatene i USA gjør det litt fornuft. Det er en bunnsolid cruiser&daily for sol og sommer. Gjør ikke noe om den drar litt bensin.

I Norge? Meeh, kanskje som en sommerbil? Jeg mener, det er definitivt ikke noen helårsbil :lol: Men blir du genuint glad av å dra frem en slik bil på sommeren? Som du sier, ikke for min del. Da måtte den i så fall ha vært black on black, litt senka osv osv. Og da er LS400 et myye bedre utgangspunkt, LS430 er definitivt ikke en pen bil.

SÃ¥ ja, 100% enig.
 #467131  av ArildM

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=369464903

Bilde

Dette har vel vært en veldig pen bil, men ser jaggu bra slitt ut nå. Veldig lite bruk siden 2008 kan vel være greit mtp rust, men samtidig ikke så bra mtp andre komponenter. Ikke en lang liste for å få den eu ok, og allerede godkjent med gen3 3sgte.

Hvorfor ikke bare få den eu ok, gi den en polering, og så legge den ut til våren?

Men 130k i pris slik den er nå? Meeh :?
 #467151  av ArildM

Jepp, så veldig bra ut den der :)
Mener eiern har vært med på Oldschool Toyota treff?
Entusiasteid er den i alle fall, og godt tatt vare på :)

Hadde jeg ikke hatt en fra før av så hadde den der blitt vurdert :)
 #467188  av ArildM

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=371424270
Bilde

Høy km stand!
Og ikke rift i setene?
Gubben som har eid den må ha veid 50kg og svevd inn i bilen hver gang han satte seg inn :lol: :D

Hvis det er så lite rust som antydet kan det vel ikke være noen upris.
Avtagbart hengerfeste har jeg aldri sett før heller :D
Bilde
 #467219  av magnesmurf

olem skrev: ↑23 sep 2024 19:30 Sprayboks funker for å fikse litt riper, svart er svart :D
Men sikkert mye bil igjen med tanke på lav km stand.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=365021129
LITT riper? Var hele bilen dekket av riper? Kan dog kanskje reddes, hvis det er vanlig sprayboksmaling. En liten dash aceton og en hard runde med rubbing og roterende maskin :shock:
 #467220  av ArildM

Tynner tar spraybokslakk helt fint, bare å tørke av.
Men ja, det må jaggu meg ha vært en del riper :lol:

Gått bare 160k km, og to eiere så det veier jo opp litt?
 #467221  av celicat23

Den bilen har levd ett utrolig hardt liv. Se litt ekstra på bildene så legger du merke til at hver eneste overflate er ripa opp og flekka ned av drit. Hva er de hvite flekkene som er over alt? Se bilde av døra på passasjerside bak: litt tape for å dekke hull (?), mer hvite flekker, mer riper... Bagasjen ser ut som noe vilt dyr har forsøkt i 2 uker å rømme etc etc... Hva F har folk holdt på med i den bilen??
  • 1
  • 274
  • 275
  • 276
  • 277
  • 278
  • 287