magnesmurf skrev:Er egentlig ikke så fryktelig vanskelig å lage noe brukbart ut av glassfiber. Det krever bare litt planlegging og forberedelser før du legger på fiberen. Man bygger gjerne ett slags skjelett ut av plater eller netting, strekker noe stoff som er elastisk over dette for å lage grunnstrukturen. Etter det er det bare å legge på noen lag med glassfiber, så til slutt sparkle og pusse.TrustNo1 skrev:Frister, men da må jeg få noen som er peiling til å gjøre detmagnesmurf skrev:Begge deler, men mest for å få lagringsplass over.Ok, hva om du hadde støpt til en glassfiberplate sammen med det orginale dekslet som er det fra før og lakket det? Det kunne vel blitt ganske bra.
Driver med ett lignende prosjekt selv, har tenkt å kombinere litt MDF plater og glassfiber rundt forsterkerne.
Kommer til å gjøre mye av det samme på de nye dørtrekka jeg har startet på nå, kan poste noen bilder av hvordan jeg gjør det etterhvert.
Edit:
La inn litt info hvordan jeg lagde diskanthus i glassfiber på denne tråden, så kan du jo se hvordan jeg løste det:
viewtopic.php?f=49&t=16609&p=354002#p354002
Sommer - '93 Mr2 Mk2 2.0 Turbo
Vinter - '00 Audi A4 1.8T Quattro
Vinter - '00 Audi A4 1.8T Quattro