TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #382619  av ad92

Drafter skrev:hvorfor er det alltid annen hver gang?....
hvis du kommer bare for å ja, og drar når du er ferdig :lol:
så blir det alltis sutring spør du meg. komplisert.
gjelde å finne rette kjerringa vet du :))))
 #382689  av Drafter

ad92 skrev:
Drafter skrev:hvorfor er det alltid annen hver gang?....
hvis du kommer bare for å ja, og drar når du er ferdig :lol:
så blir det alltis sutring spør du meg. komplisert.
gjelde å finne rette kjerringa vet du :))))
lett for deg å si..
 #382710  av Noxan8

jaa-ah, da var en der igjenn da, jeg og dama skal skille lag... kjenner i grunn jeg begynner å bli en smule *kremt* lei av fra flytting, tårer osv.... kjrte henne til flyplassen i dag, hun bli borte i helgen, så jeg skal bruke helgen på å pakke saker å flytte ut.. det er så kjedelig når ting ikke fungerer -.-'
 #382719  av ArildM

Kondolerer.
Du kan trøste deg med at singellivet er herlig når en først blir vant til det :)
 #382728  av celicat23

ArildM skrev:Kondolerer.
Du kan trøste deg med at singellivet er herlig når en først blir vant til det :)
Og du kan grue deg til at etter lenge nok som singel så blir du så sær at det er helt jævelig :lol: Noen venninner viste bilde av meg til ei singel venninne de har, som er litt av den "jeg vil ikke ha noe seriøst, men savner å knulle", og hu ville møte meg så de maste om at jeg måtte bli med på en fest hjemme hos hun. Jeg resonerte meg da frem til at hvis jeg skulle knulle hu, så blir det så pes for da må jeg gå hjem etterpå - og det tar ca 15 MINUTTER. Og det var ikke verdt det :lol:

SÃ¥... Gled deg... Du kommer dit etter en stund du og :)
 #382729  av jacquelin

Drafter skrev:
ArildM skrev:Hvorfor ikke :mrgreen:
Call me babe
Åååååå dere er så søte! :D
Noxan8 skrev:jaa-ah, da var en der igjenn da, jeg og dama skal skille lag... kjenner i grunn jeg begynner å bli en smule *kremt* lei av fra flytting, tårer osv.... kjrte henne til flyplassen i dag, hun bli borte i helgen, så jeg skal bruke helgen på å pakke saker å flytte ut.. det er så kjedelig når ting ikke fungerer -.-'
Kjipt.. :( Hvorfor funket det ikke.?

Celicat23: :lol:
 #382734  av ArildM

Haha Marius, er vel ikke lenge før jeg blir slik jeg også :lol:
 #382745  av Drafter

jacquelin skrev:
Drafter skrev:
ArildM skrev:Hvorfor ikke :mrgreen:
Call me babe
Åååååå dere er så søte! :D
Noxan8 skrev:jaa-ah, da var en der igjenn da, jeg og dama skal skille lag... kjenner i grunn jeg begynner å bli en smule *kremt* lei av fra flytting, tårer osv.... kjrte henne til flyplassen i dag, hun bli borte i helgen, så jeg skal bruke helgen på å pakke saker å flytte ut.. det er så kjedelig når ting ikke fungerer -.-'
Kjipt.. :( Hvorfor funket det ikke.?

Celicat23: :lol:
Jeg vet jeg er søt!
Bare Arild som er for sjenert og overlegen til å svare meg :roll:

Marius, bra du ser lyst på livet :lol:
Hvor gammel var hun egentlig?
 #382752  av ArildM

Skjønner godt vurderingen din Marius, det å gå hjem tar jo like lang tid som selve akten jo :shock: For å ikke snakke om at du må holde deg noenlunde edru hele festen :roll: 8)
Orker ikke en gang ta kontakt med Drafter jeg for det tar for mye energi :lol:
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 77