TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #440897  av AndersDuda

Du må nokk regne mer en 15timer om du kjører nedover i norge, men er været bra så blir det nokk en nydelig tur! mange flotte strekker over saltfjellet :)[/quote]

i følge Gulesider skal det ta 13 timer og 28 minutt :)

men bryr meg egentlig ikke hvor lang tid det tar ! blir en glede uansett :D

jaa, har aldri kjørt den veien der, så kan bli spennende :)
 #440902  av ArildM

Om tid ikke er noe problem kan jeg anbefale kystriksveien hele veien sør til Namsos, kjørte der med AW11en, nydelig tur om været er bra :) E6 er utrolig kjedelig i forhold :)
 #440910  av Andrepedersen

AndersDuda skrev:Du må nokk regne mer en 15timer om du kjører nedover i norge, men er været bra så blir det nokk en nydelig tur! mange flotte strekker over saltfjellet :)

i følge Gulesider skal det ta 13 timer og 28 minutt :)

men bryr meg egentlig ikke hvor lang tid det tar ! blir en glede uansett :D

jaa, har aldri kjørt den veien der, så kan bli spennende :)[/quote]

Spørs jo kor stopp-punktet ditt er, men er det ulsteinvik så tar det over 15 timer. :) Har kjørt strekka noen ganger :)
 #441201  av AndersDuda

noen som har tips angående sports stoler med GOD sidestøtte osv og vippefunksjon som hadde tatt seg bra ut atmed resten av interiøret som er sort skinn ? :)

orginalstolene er ikke akkurat dem beste på markedet når det kommer til banekjøring osv :)
 #441203  av Zepticon

AndersDuda skrev:noen som har tips angående sports stoler med GOD sidestøtte osv og vippefunksjon som hadde tatt seg bra ut atmed resten av interiøret som er sort skinn ? :)
orginalstolene er ikke akkurat dem beste på markedet når det kommer til banekjøring osv :)
Recaro har noen som ser bra ut, ellers kan du jo sjekke ut spesialutgaver fra forskjellige biler som RS5 for eksempel, eller RX-8 Spirit R. Mange står det bare "Recaro" på, og da ser de bra ut i de fleste biler, samt 100% OEM ut.

Bilde
 #441232  av toysupra

Sikker ok stoler, men ser litt jalla ut med frem stoler i stoff fra sparco i såpass gatevennlig bil som du har.
Jeg ville nok prøvd å fått tak i noen stoler i skinn som matcher bedre/Recaro har jo stoler som blir levert i skinn , men det koster der til også, er jo ikke noe gammel ascona b heller :):)
Er bare jeg som liker at ting ser litt skikkelig i en Mk4 Supra:)
https://www.recaro-automotive.com/en/pr ... er-cs.html
https://www.recaro-automotive.com/en/pr ... tml#c27702
Heller recaro speed , den er litt slitsom til daglig bruk , men du sitter som støpt.
 #441239  av AndersDuda

toysupra skrev:Sikker ok stoler, men ser litt jalla ut med frem stoler i stoff fra sparco i såpass gatevennlig bil som du har.
Jeg ville nok prøvd å fått tak i noen stoler i skinn som matcher bedre/Recaro har jo stoler som blir levert i skinn , men det koster der til også, er jo ikke noe gammel ascona b heller :):)
Er bare jeg som liker at ting ser litt skikkelig i en Mk4 Supra:)
https://www.recaro-automotive.com/en/pr ... er-cs.html
https://www.recaro-automotive.com/en/pr ... tml#c27702
Heller recaro speed , den er litt slitsom til daglig bruk , men du sitter som støpt.

du har ett poeng der du ! :)

fine stoler da ! men helt sikkert veldig stive priser :shock:
 #441244  av ArildM

De siste der så jo ikke dumme ut. Detaljene kunne vel med fordel ha vært sorte, ellers var de fine :) Husk også at på en Daily driver er det kjedelig å kjøpe seg noen billige sportstoler som er bra på bane, men harde og ukomfortable til vanlig :wink:
 #441274  av AndersDuda

ArildM skrev:De siste der så jo ikke dumme ut. Detaljene kunne vel med fordel ha vært sorte, ellers var de fine :) Husk også at på en Daily driver er det kjedelig å kjøpe seg noen billige sportstoler som er bra på bane, men harde og ukomfortable til vanlig :wink:

ja, er helt enig me at detaljene kunne vert sorte.. kan jo evt lakkere dem :)

janei disse stolene er ikke billige.. 1800,- dollar for 1 stk stol.... men tror ikke at stoler er det jeg skal stresse mest med.. selv om jeg frykter at orginalstolene funker dårli på bane :p
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 47