TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #467418  av ArildM

Den der var skummel, bare kjeks i framskjermene. Kan som du sier umulig være urørt resten av bilen :? Tror jeg hadde stått over. Celica av den generasjonen i bra/urørt/grei tilstand er sjeldent, og den der er vel ganske greit eksempel på det.

Celica ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten, mens Mk3 Mr2 er stikk motsatt imho.
 #467426  av ArildM

Nyoverhalt KE17 med 5k motor og 5trinns kasse er ganske så sweet:
https://www.nettiauto.com/en/toyota/corolla/14315736

Bilde

Men finnene har som vanlig en utrolig fasinasjon for å trekke om seter i fake tigerskinn:Bilde

Jaja, for 7000 euro så var det uansett ikke så urimelig mtp at den har 5tr kasse og 5k motor, samt ellers så ganske så strøken ut. Blir bare en litt lang tur hjem, tenk så kvalm man skulle ha blitt av interiøret :lol: Og om jeg skal ha en slik en en gang skal jeg jaggu kjøre den hjem selv, dog det må være midt på sommeren så man kan bruke et par 3-4 dager på det :)
 #467434  av ArildM

Kult 8)

Sakset fra Norsk Landcruiser Forum:
https://www.nlck.no/forum/viewtopic.php?t=8277
"x2 Hovedgearkassa må stå i gir og transfer i "N" i tillegg til PTO-spaken i "W" eller "UNW" før akslingen går rundt. Du må innom alle tre spakene for å vinsje..."
Det igjen betyr vel at det er en motordrevet/drivverkskoblet vinsj?
Såe, du må ha littegrann peil (noe jeg ikke har) før du får vinsjen til å vikre :D

Sånn ut fra det så betyr det vel, Wind og UNWind?
 #467440  av Makk

Janei, en kar betalte jo 60k for en bil du kunne se gjennom fra undersiden for en stund siden så haha.

Gudene vet.

Alle krangler på de gode bilene, vraka dem snappes visst opp raskt.
 #467523  av ArildM

Han som driver firmaet er vel nevnt gjentatte ganger på "Norges JDM Samfunn" gruppen på FB.
Mener han har gode skussmål.

Samtidig er alle bilene han annonserer på Finn biler som er i utlandet, og som må fraktes og regges inn til Norge. Bør ikke by på noen problemer siden de alle er registrert i EU såvidt jeg kan se, men samtidig må man regne inn frakt, 25% mva og noen tusenlapper i registrering. Må også være nøye på at alle mods enten har papirer, eller allerede er innført i utenlandsk vognkort (slik som BC Coiloversene var på Caldinaen). Skal man kjøre bilen hjem tilbys det også forsikringer for dette, men jeg betalte typ 3000 for et par dagers forsikring, så ikke nødvendig vis veeldig mye å spare på å kjøre bilen hjem selv, sett bort fra en unik kjøretur da :)

Har vel blitt solgt et par norske Century på skilter for 150-200k, så prisen er ikke veldig lav, men samtidig helt fair :)
  • 1
  • 279
  • 280
  • 281
  • 282
  • 283
  • 287