ArildM skrev: ↑17 jan 2025 22:50Noen sverga sikkert til hest og kjerre, forsåvidt gjør vel Amish folka det enda. Så kanskje de er inne på noe?
Jeg klarer meg i alle fall veldig fint med 90-2000talls biler i mange år til.
Noe som gjør meg ekstremt "triggered" er når noen nevner hest å kjerre, du gjorde ikke det i den sammenhengen jeg tenker på, men elbilfolket gjør det fordi dem er fuckings retards som har kjøpt hele narrativet og holder seg selv over oss andre som ett jævla herrefolk....
Dem sammenligner elektrisk bil og drivstoffbil som om at en av dem er en bil og den andre er hest å kjerre.
Begge bilene gjør akkurat det samme! En av dem er bare så hinsides mye dårligere, dvs elektrobilen.
Elektrobilen har sine fordeler, som f,eks at den er uslåelig til småkjøring og bykjøring, men det er IKKE en fullverdig erstatning for drivstoffbilen på noen måte!
Dette visste dem for 150 år siden, å jeg kan fortelle deg at batteriteknologien har ikke endret seg så veeeldig mye fra dag en, nå i dag er den kun tvunget ut på folk fordi dem er så vanvittig systemlojale og det virker til å være slik at dette folket ELSKER å bli rævpult av en overmakt eller noe slikt, idk det er bare helt weird
Enda lettere å holde kontroll med deg om strømmen kan bare slås av
En positiv ting med hele elektriske tivolibilshowet dog, alle rasshøla i Audi og BMW har migrert til Tesla, det er ikke vanskelig å identifisere kukskallene i trafikken lenger
Og ja, jeg har en batteribil til barnehagebruk, den går 20 mil den om sommeren som oppgitt (med naken anoreksert sjåfør, 20 grader og slakk nedoverbakke med AC og klimaanlegg avslått ja!), her forleden var det 11 minus, noe som ikke er verken ekstremt eller uvanlig, jeg kom 7 mil jeg og så var det 15% igjen på batteriet, du snakker meg om halvering av kjørelengde du, å da pre-heater jeg driten med laderen før jeg reiser!
Fy faen elbil er en JÆVLA scam....