Kilgallon skrev:Om du klarer deg uten lønn, så hadde ikke jeg stresset hellerHar drivd å spart opp penger til ett eventuelt nytt bil-prosjekt, så det er de pengene som går med nå

Kilgallon skrev:Om du klarer deg uten lønn, så hadde ikke jeg stresset hellerHar drivd å spart opp penger til ett eventuelt nytt bil-prosjekt, så det er de pengene som går med nå
celicat23 skrev:Er jo sant det da, helsa er jo litt viktigere enn en kasse på 4 hjul.Kilgallon skrev:Om du klarer deg uten lønn, så hadde ikke jeg stresset hellerHar drivd å spart opp penger til ett eventuelt nytt bil-prosjekt, så det er de pengene som går med nåEr litt surt og bruke av de, men....Koste på seg litt psykisk&fysisk velvære er ikke helt dumt det heller
celicat23 skrev:hehehe, lover bra dette!Kilgallon skrev:Er jo sant det da, helsa er jo litt viktigere enn en kasse på 4 hjul.Jepp. Har forberedt meg på og ha ferie en stund. Hehe.
celicat23 skrev:Det der har du jo en liten stund framover iallefall daKilgallon skrev:Er jo sant det da, helsa er jo litt viktigere enn en kasse på 4 hjul.Jepp. Har forberedt meg på og ha ferie en stund. Hehe.
jsun skrev:Hmm.. en ny Ford Mondeo ser dagens lys i disse dager, og for en innovativ midtkonsoll.......... synes jeg har sett den før jeg, bare litt mindre rafinert .......Ligner ganske mye på Celica`n ja.