TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#225344  av celicat23

Kilgallon skrev:Om du klarer deg uten lønn, så hadde ikke jeg stresset heller :wink:
Har drivd å spart opp penger til ett eventuelt nytt bil-prosjekt, så det er de pengene som går med nå :? Er litt surt og bruke av de, men....Koste på seg litt psykisk&fysisk velvære er ikke helt dumt det heller :wink:

#225380  av Kilgallon

celicat23 skrev:
Kilgallon skrev:Om du klarer deg uten lønn, så hadde ikke jeg stresset heller :wink:
Har drivd å spart opp penger til ett eventuelt nytt bil-prosjekt, så det er de pengene som går med nå :? Er litt surt og bruke av de, men....Koste på seg litt psykisk&fysisk velvære er ikke helt dumt det heller :wink:
Er jo sant det da, helsa er jo litt viktigere enn en kasse på 4 hjul.

#225471  av celicat23

Kilgallon skrev:Er jo sant det da, helsa er jo litt viktigere enn en kasse på 4 hjul.
Jepp. Har forberedt meg på og ha ferie en stund. Hehe.
Vedlegg
fyllharskylda.jpg
fyllharskylda.jpg (55.87 kiB) Vist 301 ganger

#225472  av James

celicat23 skrev:
Kilgallon skrev:Er jo sant det da, helsa er jo litt viktigere enn en kasse på 4 hjul.
hehehe, lover bra dette! :P

#225477  av Kilgallon

celicat23 skrev:
Det der har du jo en liten stund framover iallefall da :wink:

#225580  av ina

sa du at du inviterte folk på fest.............??????????????

#225864  av Kilgallon

Der åpnet jeg den første ølen, skal snart på fest å det skal bli digg :D :D

#225891  av ina

jeg hadde seriøse planer om å ikke drekka i dag, men fikk min første fartsbot, så må deppe-drekka... der var min første åpna..

SKÃ…L A FOLKENS!!!

#225900  av ADHD:-)))

HEYYY!!!=)

Då eg Cognacèn i glasse å musikken er på HØGT!!!=)

SÃ¥ de er PÃ…TIDE med en SLÃ…L!!!=)

Å eg HÅPER att dere ALLE får ei SUPER fin helg ÅGSÅ!!!=)

#225905  av ina

like så!! :D

#226078  av Kilgallon

Ã… i dag er jeg fyllesyk :(

#226463  av jsun

Hmm.. en ny Ford Mondeo ser dagens lys i disse dager, og for en innovativ midtkonsoll.......... synes jeg har sett den før jeg, bare litt mindre rafinert ....... :wink:
Vedlegg
2000 Celica int.jpg
2000 Celica int.jpg (25.32 kiB) Vist 1168 ganger
Nye Mondeo int..jpg
Nye Mondeo int..jpg (28.23 kiB) Vist 1168 ganger

#226470  av Jon Are

jsun skrev:Hmm.. en ny Ford Mondeo ser dagens lys i disse dager, og for en innovativ midtkonsoll.......... synes jeg har sett den før jeg, bare litt mindre rafinert ....... :wink:
Ligner ganske mye på Celica`n ja.
  • 1
  • 281
  • 282
  • 283
  • 284
  • 285
  • 1175