celicat23 skrev:Pssh, fornekter deg ikke duStiansen skrev:Da er jeg blitt Elite på ts-ogn, woooohoooNoob!
- Hilsen veteran klubben.

Kilgallon skrev:ina skrev:i dag er det folke-fest og ski-sprinten i drammen...Er vel årets happening i Drammen det tenker jeg
SKÃ…L!!!!
Christian skrev:det er konge da... 30-40000 mennesker, unnskylding til å skulke skole og drekka... skal love deg det er liv i drammen i dag, og i tilegg er det bra vær...Kilgallon skrev:ina skrev:i dag er det folke-fest og ski-sprinten i drammen...Er vel årets happening i Drammen det tenker jeg
SKÃ…L!!!!
ina skrev:Det tviler jeg på at det er bedre liv i Drammen enn i Fredrikstad når de vinner. Bare se når vi vant cupfinalen detChristian skrev:det er konge da... 30-40000 mennesker, unnskylding til å skulke skole og drekka... skal love deg det er liv i drammen i dag, og i tilegg er det bra vær...Kilgallon skrev: Er vel årets happening i Drammen det tenker jeg
bedre liv her i dag enn det der når fredrikstad vinner en kamp for å si det sånn...![]()
ina skrev:sist jeg var ute i fredrikstad var når de hadde vinni/vunnet en kamp.. det var døds bra vær osv, men ikke like bra liv som i drammen azz!!! drammen er konge!!!Spørs helt hvor du var henner på byen det da?
celicat23 skrev:Drammen er konge? Du må slutte og poste på forumet etter du har drukket så mye alkohol
Christian skrev:Heia Drammen!Kan ihvertfall brygge godt ØL i Drammen