TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#228170  av Kilgallon

lexusmann skrev:Henta faktisk lex'n i Drammen, men vi var der ikke særlig lenge...halv time cirka... :lol:
Ja da har du vært der mere en nok i dette livet :wink:

#228210  av ina

drammen er konge!!!

#228211  av ina

nydeligfull... norsk... men sånn er det bare... drammen er konge og det er onsdag... var hverfall... gutter er dte her også...

#228244  av Kilgallon

ina skrev:nydeligfull... norsk... men sånn er det bare... drammen er konge og det er onsdag... var hverfall... gutter er dte her også...
Fyllesyk i dag eller?hehe

#228252  av ina

1200 kr fattigere.. glemte veska mi på byn... var ikke no spes i den, men bli heldigvis ikke fyllesjuk... det er bra!!

#228271  av celicat23

10 varmegrader i skyggen, strålende sol, bare veier - og jeg kjører en forpult yaris. Det ligger ingen 19" felger i gangen, står ikke noe karbon panser bak tv'n i stua, ligger ikke noe bodykit i garasjen og det står ingen halv-demontert bil der heller -- bare en små-kul veteran bil som ikke er min.

argh! ARGH! AAAAAAAAAARGH!!! *spasmer* Nærmer seg hva som kan bli første sommeren på 9år uten en ordentlig bil. Noia!! Noe må gjøres, jeg takler ikke det her. Veteran-ludderet må kastes ut, og jeg må finne noe. En sommer uten bilvask, fotografering og turer i sommervarmen med vinduene nede og nyte livet? NEEEEEEEI!!!!!!!!!!!

#228272  av Kilgallon

ina skrev:1200 kr fattigere.. glemte veska mi på byn... var ikke no spes i den, men bli heldigvis ikke fyllesjuk... det er bra!!
Morsomheter koster vettu :wink:

#228274  av sleeper

celicat23 skrev:10 varmegrader i skyggen, strålende sol, bare veier - og jeg kjører en forpult yaris. Det ligger ingen 19" felger i gangen, står ikke noe karbon panser bak tv'n i stua, ligger ikke noe bodykit i garasjen og det står ingen halv-demontert bil der heller -- bare en små-kul veteran bil som ikke er min.

argh! ARGH! AAAAAAAAAARGH!!! *spasmer* Nærmer seg hva som kan bli første sommeren på 9år uten en ordentlig bil. Noia!! Noe må gjøres, jeg takler ikke det her. Veteran-ludderet må kastes ut, og jeg må finne noe. En sommer uten bilvask, fotografering og turer i sommervarmen med vinduene nede og nyte livet? NEEEEEEEI!!!!!!!!!!!
kansje p tide og begynne og leite litt nå... skal du rekke noen tur i det hele tatt i år så må det jobbes fort...

#228284  av celicat23

sleeper skrev:kansje p tide og begynne og leite litt nå... skal du rekke noen tur i det hele tatt i år så må det jobbes fort...
Har begynt og titte 8) Er ikke så intressert i noe stying prosjekt lengre. Det og tape 70-80.000kr på hver bil en har er overraskende nok ikke like gøy som man skulle tro :wink: Alternativet er da en bil som bli pen med noen enkle (og billigere) grep som felger, grise senking og eksos.

Desverre så utelukker det stort sett alle toyota sine modeller :? Eneste jeg har fundert på er hvordan en celica t20 med skikkelig tysker-stuk ville blitt. Noen felger med bred og fin kant som stikker pent utenfor skjermen (8,5x19 et30 lå bitte litte granne utenfor skjermene på en st205 så da her jeg noe og gå ut i fra), med skikkelig dekk-strekk, og bilen senket så lavt som det går. Fjerne alle emblem, uten vinge... Hm... Største problemet med celica er og finne en som ikke har gått så langt, til riktig pris - og riktig farge.

Har tittet litt på avensis t22 også. Men da trengs det noe styling så det er mindre aktuelt. Har smyg-tittet litt på noen tysker-tøs også, rett og slett fordi jeg har litt problem med og finne "riktig" toyota. Får se hva en kommer over mot sommeren... Må nesten prøve og ha bilen ferdig før utgangen av mai også, eller så går man glipp av den korte sommeren som er i landet her.

#228322  av Jon Are

Fikk endelig lønn i dag og var ganske "happy" for det, helt til jeg kom hjem fra jobb og startet å rote i regningsbunken, 17 000 i regninger som skal betales!!!

:evil: FAAAAAAN!!!!!!!! :evil:

#228337  av mr2cato

doh.

Sitter selv med rekniger på over 10.000 (årsavgift, forsikringspremie og ikke minst bensin) :?

Men 17.000 er ikke akuratt hver dag :shock:

#228390  av Stiansen

Jon Are skrev:Fikk endelig lønn i dag og var ganske "happy" for det, helt til jeg kom hjem fra jobb og startet å rote i regningsbunken, 17 000 i regninger som skal betales!!!

:evil: FAAAAAAN!!!!!!!! :evil:
Dæven.. Den svir for å si det sånn.. :?

#228403  av Daniel_hoy

celicat23 skrev: Er vel ikke noe man ser hver dag her i landet...
Har aldri sett en slik en før faktisk. Men vil ikke akkurat si at det der var en design perle. :P

#228405  av Andy_Celica

celicat23 skrev:http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =44&tot=54

Er vel ikke noe man ser hver dag her i landet...
Er det en slik bil du kunne styla opp litt da?
  • 1
  • 286
  • 287
  • 288
  • 289
  • 290
  • 1175