sleeper skrev:kansje p tide og begynne og leite litt nå... skal du rekke noen tur i det hele tatt i år så må det jobbes fort...
Har begynt og titte

Er ikke så intressert i noe stying prosjekt lengre. Det og tape 70-80.000kr på hver bil en har er overraskende nok ikke like gøy som man skulle tro

Alternativet er da en bil som bli pen med noen enkle (og billigere) grep som felger, grise senking og eksos.
Desverre så utelukker det stort sett alle toyota sine modeller

Eneste jeg har fundert på er hvordan en celica t20 med skikkelig tysker-stuk ville blitt. Noen felger med bred og fin kant som stikker pent utenfor skjermen (8,5x19 et30 lå bitte litte granne utenfor skjermene på en st205 så da her jeg noe og gå ut i fra), med skikkelig dekk-strekk, og bilen senket så lavt som det går. Fjerne alle emblem, uten vinge... Hm... Største problemet med celica er og finne en som ikke har gått så langt, til riktig pris - og riktig farge.
Har tittet litt på avensis t22 også. Men da trengs det noe styling så det er mindre aktuelt. Har smyg-tittet litt på noen tysker-tøs også, rett og slett fordi jeg har litt problem med og finne "riktig" toyota. Får se hva en kommer over mot sommeren... Må nesten prøve og ha bilen ferdig før utgangen av mai også, eller så går man glipp av den korte sommeren som er i landet her.