TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#229463  av James

milcom skrev:huff.. datastolen min knakk nå nettopp:(
:lol:

#229565  av Rollaole

Var og henta ny bilen til fattern idag, helt ny VW jetta, 1.9 TDI 105 hester.. Ble litt imponert over hvor god den var og kjøre!! og så lettkjørt.. :)

Helt lik den på bildet, bare ikke den.. :)
Vedlegg
VW_Jetta_210948c.jpg
VW_Jetta_210948c.jpg (45.77 kiB) Vist 375 ganger

#229710  av celicat23

Jævla peppes pizza som utnytter at jeg er sliten&lat etter jobb. Lopper meg for 232kr for en medium nr.30 (biffkjøtt, pepperoni, hvitløkskrydrede kjøttboller og løk).

232kr - for en MEDIUM pizza.

SVIN!!!!!

#229712  av Jon Are

celicat23 skrev:Jævla peppes pizza som utnytter at jeg er sliten&lat etter jobb. Lopper meg for 232kr for en medium nr.30 (biffkjøtt, pepperoni, hvitløkskrydrede kjøttboller og løk).

232kr - for en MEDIUM pizza.

SVIN!!!!!
Grandis!!!! :D
Grandisen er din venn. :lol:

#229714  av celicat23

Jon Are skrev:Grandis!!!! :D
Var grandis i går, for da var jeg smart nok til og dra på butikken. Men i dag var det ikke aktuelt (tar på og begynne jobbe igjen).

#229716  av Azrael

Grandis er jo virus-"mat"! :P Hehe! Kunne jo like så godt spist ei papplate med den delen av osten de skjærer av og det som blir igjen etter at de har laget pølsa! Den nye "Full pakke" er jo grei, men grandis legger seg som en diger svart klomp i magen å nekter la seg fordøye. :wink:

#229743  av celicat23

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1411049

Scam? Neeeeeida. Malik vil bare at du skal skrive kontrakt og gi han håndpenger. Ikke tenk over at malik har kjørt samme annonsen en stund, bare da med bilder av en celica t20 med veilside kit.

Jada.... :roll:

I og for seg ett par pussige ting jeg skulle likt og se, hvis denne bilen virkelig fantes. F.eks:

- "pionior med 2 bass med 5 høytallere". Høres ut som ett spennende nytt merke. Og sub'ene pirrer fantasien: "2 bass med 5 høytallere". 2 sub'ere, med 5 høytallere? 1 kasse med 3 sub'er, og 1 kasse med 2 sub'er? Eller...

-"Svær forsterker bygd opp i baggasjerommet" - han skal da ha for at han faktisk bygger sin egen forsterker. Ikke noe fancy kjøpe-dritt her nei! Her bygger man selv. Han har til og med bygd den i bagasjerommet. Ikke noe sitte på hobby-rommet og skru. Nix, Malik sitter i bagasjen sin og bygger forsterker. Reeespekt!

- "17 tomm felger med rally type sommerdekk" - rally dekk? MÃ¥ kostet litt.

- "Potte bak" - genialt. Mye bedre enn forann.

Eneste jeg finner for drøyt er "må sees" og "turkis farge". Ingenting i turkis farge må sees. Aldri, noen sinne.

#229752  av Stiansen

Hæhæ :lol: Tror nok ikke du kommer til å kjøpe den bilen der gitt :P

"Turbo lyd" har den også står det :P

#229753  av sleeper

hvis jeg ikke leser helt feil så står den bilen på bildet til salgs for 16x000,-! dårlig butikk og selge den for 119500 ETTER at han har pusset den opp?

dette virker som et kjempeprosjekt! :lol:

#229754  av elino

Burde være greit å få tak i denne karen :lol: (selgeren fra innlegget til celicat23 rett over her)

Malik **** ****

417 30 3*
- Mobiltelefon
900 84 7*
- Mobiltelefon
901 39 2*
- Mobiltelefon
404 61 4*
- Mobiltelefon
404 61 5*
- Mobiltelefon
400 16 4*

#229831  av Johnny_Bravo

celicat23 skrev:
Var grandis i går, for da var jeg smart nok til og dra på butikken. Men i dag var det ikke aktuelt (tar på og begynne jobbe igjen).
Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge seg 8)

#229838  av sleeper

Johnny_Bravo skrev:
celicat23 skrev:
Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge seg 8)
jeg prøvde en grandi full pakke i dag og den var IKKE noe spess... bare en plate med noe kjøtt på jo!?!? :?

#229847  av milcom

sleeper skrev:
Johnny_Bravo skrev:
celicat23 skrev: Var grandis i går, for da var jeg smart nok til og dra på butikken. Men i dag var det ikke aktuelt (tar på og begynne jobbe igjen).
jeg prøvde en grandi full pakke i dag og den var IKKE noe spess... bare en plate med noe kjøtt på jo!?!? :?
Ja. full pakke er noe skvip! Lørdags pizzaen er mye bedre:D

#229853  av hmsilset

jeg bruker å ha på rådyrkjøttdeig og tomatskiver og sånt rett før pizzaen er ferdigstekt jeg(og ost på toppen så klart).Den tykkeste jeg har laget var 7 cm tykk :P Smakte heftig også!

#229871  av celicat23

Johnny_Bravo skrev:Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge seg 8)
Den er god! Trenger bare litt peppermix på seg (etter du har tatt den ut av ovnen)

Det er også en fra terina (eller hva selskapet heter). Hvit og sort eske med en rød djevel tegnet utenpå, så står det noe HOT&SPICY eller noe i den rettningen utenpå. Kjøttboller og paprika. Også veldig god pizza. Følger med ekstra krydder i esken. Hive på litt ketchup + krydder når pizza'n er ferdig, så er det diiiiigg.

AAARGH! Henta ned en bra kopi av filmen "300" i går. Men vil ikke se den, for skal på kino og se den på lørdag. Frustrerende og ha noe sånt liggende uten og se på!!! :?
Sist redigert av celicat23 den 22 mar 2007 16:51, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 1175