Helt lik den på bildet, bare ikke den..

celicat23 skrev:Jævla peppes pizza som utnytter at jeg er sliten&lat etter jobb. Lopper meg for 232kr for en medium nr.30 (biffkjøtt, pepperoni, hvitløkskrydrede kjøttboller og løk).Grandis!!!!
232kr - for en MEDIUM pizza.
SVIN!!!!!
celicat23 skrev:Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge segJon Are skrev:Grandis!!!!Var grandis i går, for da var jeg smart nok til og dra på butikken. Men i dag var det ikke aktuelt (tar på og begynne jobbe igjen).![]()
Grandisen er din venn.
Johnny_Bravo skrev:jeg prøvde en grandi full pakke i dag og den var IKKE noe spess... bare en plate med noe kjøtt på jo!?!?celicat23 skrev:Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge segJon Are skrev:Grandis!!!!Var grandis i går, for da var jeg smart nok til og dra på butikken. Men i dag var det ikke aktuelt (tar på og begynne jobbe igjen).![]()
Grandisen er din venn.
sleeper skrev:Ja. full pakke er noe skvip! Lørdags pizzaen er mye bedre:DJohnny_Bravo skrev:jeg prøvde en grandi full pakke i dag og den var IKKE noe spess... bare en plate med noe kjøtt på jo!?!?celicat23 skrev: Var grandis i går, for da var jeg smart nok til og dra på butikken. Men i dag var det ikke aktuelt (tar på og begynne jobbe igjen).Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge seg
Johnny_Bravo skrev:Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge segDen er god! Trenger bare litt peppermix på seg (etter du har tatt den ut av ovnen)