TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#229872  av Jon Are

celicat23 skrev:
Johnny_Bravo skrev:Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge seg 8)
Den er god! Trenger bare litt peppermix på seg (etter du har tatt den ut av ovnen)

Det er også en fra terina (eller hva selskapet heter). Hvit og sort eske med en rød djevel tegnet utenpå, så står det noe HOT&SPICY eller noe i den rettningen utenpå. Kjøttboller og paprika. Også veldig god pizza. Følger med ekstra krydder i esken. Hive på litt ketchup + krydder når pizza'n er ferdig, så er det diiiiigg.
Hm...

Den skal jeg prøve. :)

#229873  av Azrael

Hmm... Av frossenpizza er det bare Dr.Oetker som er i nærheten av å smake pizza. Big One Classic går ann om man "modder" den litt (les: fjerner fyllet og lager nytt selv), hehe! :)

#229876  av egotrip

reiser snart til syden og da måtte vesla få seg solbriller ! :D
Vedlegg
ble jeg ikke tøff ? 8)
ble jeg ikke tøff ? 8)
solbriller.JPG (69.46 kiB) Vist 320 ganger

#229896  av Johnny_Bravo

celicat23 skrev:AAARGH! Henta ned en bra kopi av filmen "300" i går. Men vil ikke se den, for skal på kino og se den på lørdag. Frustrerende og ha noe sånt liggende uten og se på!!! :?
sant det, jeg og noen venner skal også se den i morgen :) gleder meg veldig, håper bare den står til forventningene.

denne filmen skal liksom løfte filmåret 2007 et hakk opp

#229909  av Jon Are

Johnny_Bravo skrev:
celicat23 skrev:AAARGH! Henta ned en bra kopi av filmen "300" i går. Men vil ikke se den, for skal på kino og se den på lørdag. Frustrerende og ha noe sånt liggende uten og se på!!! :?
sant det, jeg og noen venner skal også se den i morgen :) gleder meg veldig, håper bare den står til forventningene.

denne filmen skal liksom løfte filmåret 2007 et hakk opp
Skal på kino i morgen jeg også, men jeg skal se: Kill Buljo - The Movie. :lol:
Tror den er veldig morro.

#229910  av milcom

Jon Are skrev: Skal på kino i morgen jeg også, men jeg skal se: Kill Buljo - The Movie. :lol:
Tror den er veldig morro.
jeg og:D

#229946  av Stiansen

milcom skrev:
sleeper skrev:
Johnny_Bravo skrev: Når vi først snakker om pizza. Jeg prøvde den nye Big One Restaurant i går. det var en seriøst god kjøpe pizza. grandis kan bare gå å legge seg 8)
jeg prøvde en grandi full pakke i dag og den var IKKE noe spess... bare en plate med noe kjøtt på jo!?!? :?
Ja. full pakke er noe skvip! Lørdags pizzaen er mye bedre:D
Men ingen slår originalen :)

#229963  av Matsern

tshirthell.com er moro. venter en pakke derfra selv 8)

#230051  av Turbotrille

Helg, sommerhjulene kom på igår, og sol....

Det e'kje feil det..... :twisted: :twisted:

#230055  av celicat23

Turbotrille skrev:Helg, sommerhjulene kom på igår, og sol....

Helg, vinterhjul, grå-vær, kun yaris verso 1.3L og kjøre, jobbe i morra...

DET er FEIL det.... :cry:

#230057  av sleeper

celicat23 skrev:
Turbotrille skrev:Helg, sommerhjulene kom på igår, og sol....

Helg, vinterhjul, grå-vær, kun yaris verso 1.3L og kjøre, jobbe i morra...

DET er FEIL det.... :cry:
høres ut som det blir en bra sommer for deg i år! :lol:

#230063  av celicat23

sleeper skrev:høres ut som det blir en bra sommer for deg i år! :lol:
Har laget en liten "krise plan" med tanke på og få meg en kurrant bil i sommer. Eneste er at jeg er ikke 100% overbevist om at jeg vil legge så mye penger i bil igjen...også er det ikke toyota :-/ Gir opp og prøve finne en celica t20 med lav km.stand som har riktig farge og er tatt vare på :? Så da må det bli noe annet :(

#230066  av Jon Are

Stiansen skrev:
milcom skrev:
sleeper skrev: jeg prøvde en grandi full pakke i dag og den var IKKE noe spess... bare en plate med noe kjøtt på jo!?!? :?
Ja. full pakke er noe skvip! Lørdags pizzaen er mye bedre:D
Men ingen slår originalen :)
Enig.
Den er en sikker vinner. :D

#230102  av jsun

Ok .... så hva skjer .. jo i en alder av snart 36 går tydligvis livet videre .. og min ... samt madammen sin leilighet er til salgs (FINN, Gjettum/Tveita) for vi har nå kjøpt en sammen på Helset (Bærums Verk). 2,6mill fattigere ser jeg at min T230 forblir den, den er ett år til, før jeg selger den :wink:
Så jeg innser at ønsker om tuning, forsvinner i oppussing av leilighet og vedligehold av hytter (2 ja) .... tja kanske vi er heldige.... bil er ikke alt :wink:
  • 1
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 1175