TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#230114  av milcom

DA har jeg vært å sett Kill buljo:D
Holdt på å flire meg i hjel til tider :lol:

#230182  av Kilgallon

milcom skrev:DA har jeg vært å sett Kill buljo:D
SÃ¥ den var verdt inngangspengene?

#230255  av dca

Jepp...da har jeg kjørt leopard 1 for første gang...heeeeeelt sinnsykt... drar imorgen til rena for å kjøreopplæring i 5 uker framover! fy faen dette året blir bra!!! blir vognfører på brolegger etter somjeg har forstått! (leopard 1 som legger ut 26 m bro på 5 min.. 50.5 tonn) :):):):)

#230258  av Kilgallon

dca skrev:Jepp...da har jeg kjørt leopard 1 for første gang...heeeeeelt sinnsykt... drar imorgen til rena for å kjøreopplæring i 5 uker framover! fy faen dette året blir bra!!! blir vognfører på brolegger etter somjeg har forstått! (leopard 1 som legger ut 26 m bro på 5 min.. 50.5 tonn) :):):):)
leopard 1?

#230273  av Stiansen

Kilgallon skrev:
dca skrev:Jepp...da har jeg kjørt leopard 1 for første gang...heeeeeelt sinnsykt... drar imorgen til rena for å kjøreopplæring i 5 uker framover! fy faen dette året blir bra!!! blir vognfører på brolegger etter somjeg har forstått! (leopard 1 som legger ut 26 m bro på 5 min.. 50.5 tonn) :):):):)
leopard 1?
Det er en tanks, eller stridsvogn om du vil :wink:

#230297  av Larsen

Stiansen skrev:
Kilgallon skrev:
leopard 1?
Det er en tanks, eller stridsvogn om du vil :wink:
en sånn en
Bilde

#230393  av Kilgallon

For et monster...

#230403  av celicat23

Da var 300 sett. ANBEFALES! En skikkelig god kino film. Gla'vold. Absolutt ikke jente film :)

#230426  av milcom

Kilgallon skrev:
Det vil jeg absolutt si:D

#230464  av Kilgallon

milcom skrev:
Kilgallon skrev:
Det vil jeg absolutt si:D
Får vel ta å se på den filmen da :wink:

#230488  av Rollaole

En annen film som ikke er så bra: Saw 3.. fy faen.. fikk ikke sove av den filmen jeg.. :oops:

#230568  av Thomas S

Uff då. Lenge siden eg har vært her no. nesten konvertert til Mitsubishi no :lol: JaJa Eg slapp midlertidlig utav militæret pga kneeskade, blir kansje innkallt igjen til etter sommeren. Så traileren på Saw 3, sinsyke greier :shock: Må se!!

#230595  av Kilgallon

Rollaole skrev:En annen film som ikke er så bra: Saw 3.. fy faen.. fikk ikke sove av den filmen jeg.. :oops:
Hvorfor fikk du ikke sove da?

#230608  av milcom

hmm.. da har jeg havnet ute på havet igjen! 2 uker til jeg skal hjem!:S
  • 1
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 1175