milcom skrev:DA har jeg vært å sett Kill buljo:DSå den var verdt inngangspengene?
Holdt på å flire meg i hjel til tider
dca skrev:Jepp...da har jeg kjørt leopard 1 for første gang...heeeeeelt sinnsykt... drar imorgen til rena for å kjøreopplæring i 5 uker framover! fy faen dette året blir bra!!! blir vognfører på brolegger etter somjeg har forstått! (leopard 1 som legger ut 26 m bro på 5 min.. 50.5 tonn)leopard 1?:):):)
Kilgallon skrev:Det er en tanks, eller stridsvogn om du vildca skrev:Jepp...da har jeg kjørt leopard 1 for første gang...heeeeeelt sinnsykt... drar imorgen til rena for å kjøreopplæring i 5 uker framover! fy faen dette året blir bra!!! blir vognfører på brolegger etter somjeg har forstått! (leopard 1 som legger ut 26 m bro på 5 min.. 50.5 tonn)leopard 1?:):):)
Stiansen skrev:en sånn enKilgallon skrev:Det er en tanks, eller stridsvogn om du vildca skrev:Jepp...da har jeg kjørt leopard 1 for første gang...heeeeeelt sinnsykt... drar imorgen til rena for å kjøreopplæring i 5 uker framover! fy faen dette året blir bra!!! blir vognfører på brolegger etter somjeg har forstått! (leopard 1 som legger ut 26 m bro på 5 min.. 50.5 tonn)leopard 1?:):):)
milcom skrev:Får vel ta å se på den filmen daKilgallon skrev:Det vil jeg absolutt si:Dmilcom skrev:DA har jeg vært å sett Kill buljo:DSå den var verdt inngangspengene?
Holdt på å flire meg i hjel til tider
Kilgallon skrev:TrailerenRollaole skrev:En annen film som ikke er så bra: Saw 3.. fy faen.. fikk ikke sove av den filmen jeg..Hvorfor fikk du ikke sove da?