TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#230794  av Andy_Celica

Neemi skrev:
ThaShiZnitH skrev:Sommerhjulene mine er på og. Sommertider hei hei sommertider 8)
Jeg har bil i masse deler, hei hei, masse deler :roll:
'

Jeg også, turboene mine ligger ved siden av bilen og felgene kommer ikke før om 4-5 uker :?

#230797  av sleeper

Andy_Celica skrev:
Neemi skrev:
ThaShiZnitH skrev:Sommerhjulene mine er på og. Sommertider hei hei sommertider 8)
Jeg har bil i masse deler, hei hei, masse deler :roll:
'

Jeg også, turboene mine ligger ved siden av bilen og felgene kommer ikke før om 4-5 uker :?
hm.. av en eller annen grunn så blir bilene dine skrudd fra hverandre med en gang du får de!?

#230802  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:
Neemi skrev: Jeg har bil i masse deler, hei hei, masse deler :roll:
'

hm.. av en eller annen grunn så blir bilene dine skrudd fra hverandre med en gang du får de!?
Har du også lagt merke til det?

Er jo alltid noe galt med de bilen jeg kjøper, Denne ganger så var pakningen til olje tilførsel og oljetilangen som er skrudd i turbo gåen, samt at det satt ikke kobber ringer rundt oljetilførselen på blokka :?

#230803  av sleeper

Andy_Celica skrev:
sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:'

Har du også lagt merke til det?

Er jo alltid noe galt med de bilen jeg kjøper, Denne ganger så var pakningen til olje tilførsel og oljetilangen som er skrudd i turbo gåen, samt at det satt ikke kobber ringer rundt oljetilførselen på blokka :?
trur du å begynne og sjekke nøyere neste gang du handler bil... :wink: :lol:

#230995  av Kilgallon

Makroøkonomi suger :evil:

#231042  av celicat23

Markedet for brukte celica t20 suger enda mer. Alle er kjørt verden rundt 14 ganger, eller har en horribel turkis/blå møkka-farge. Rett og slett: FAEN! Og nå er sommeren her mer eller mindre. Så nå må jeg bare gi lang faen i toyota og begynne se etter noe annet :x :(

#231043  av Kilgallon

celicat23 skrev:Markedet for brukte celica t20 suger enda mer. Alle er kjørt verden rundt 14 ganger, eller har en horribel turkis/blå møkka-farge. Rett og slett: FAEN! Og nå er sommeren her mer eller mindre. Så nå må jeg bare gi lang faen i toyota og begynne se etter noe annet :x :(
Toyota har jo andre biler på bruktmarkedet åsså da...

#231045  av Andy_Celica

Flytt til sverige, der får man ferdig regga supra fra 130k svensk og opp :D

#231053  av celicat23

Kilgallon skrev:
celicat23 skrev:Markedet for brukte celica t20 suger enda mer. Alle er kjørt verden rundt 14 ganger, eller har en horribel turkis/blå møkka-farge. Rett og slett: FAEN! Og nå er sommeren her mer eller mindre. Så nå må jeg bare gi lang faen i toyota og begynne se etter noe annet :x :(
Toyota har jo andre biler på bruktmarkedet åsså da...
Ja, men ingen med noe potensiale innenfor riktig prisklasse. Nye typen avensis stasjonsvogn kunne vært gøy, men blir for dyrt. Supra er ALT for dyrt, og mr2 er ikke for meg. Carina E har jeg hatt, og celica t23 har jeg hatt (gidder ikke samme bil 2 ganger :)). Corolla er ikke aktuelt, og heller ikke camry.

Soooo, as you see: det suger!!! :D

#231055  av celicat23

Andy_Celica skrev:Flytt til sverige, der får man ferdig regga supra fra 130k svensk og opp :D
Sverige er 8) med tanke på bil priser ja. Bare synd med alle svenskene :D

#231079  av Kilgallon

celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev:Flytt til sverige, der får man ferdig regga supra fra 130k svensk og opp :D
Så sant så sant!!!!!

#231111  av ina

celicat23 skrev:
jeg må nesten si meg enig i det azz... :lol:

#231233  av celicat23

Har lyst på en toyota igjen. Og fant til min store overraskelse en avensis t25 sedan (sort) til "bare" 50.000kr mer enn jeg hadde satt som max pris og bruke. Så dro ut, med lite økonomisk fornuft, og så på den i dag.

Tidligere eier var kvinnfolk...

...og begge dørene på førersiden så ut som var blitt vasket med vann og grus. Lakken var FULL av riper.

Lakken på min 2001 yaris verso, som levde sine første 124.000km som firma bil, er penere i lakken. HVORDAN F**N ER DET MULIG OG SKADE EN BIL SÅ INNE I HELVETE MYE PÅ SÅ FORBANNA KORT TID ?!?!?! Typiske merker rundt dørhåndtak etter og hatt henda fulle av nøkkler som har skrapet opp lakken +++.

Hadde det ikke vært for det forbanna neket som har eid bilen først så hadde jeg kjøpt bilen. Har allerede funnet de perfekte felgene og justerbart senkesett ++ Men, neeeeeeeeida. Jævla forbanna idioter som faen ikke tar vare på ting....ARGH!!!!!

Jakten fortsetter... Skal se på noen tyskere i helga. Sommer, sol...Mangler bil. Haaaaster!

#231315  av Daniel_hoy

celicat23 skrev:Har lyst på en toyota igjen. Og fant til min store overraskelse en avensis t25 sedan (sort) til "bare" 50.000kr mer enn jeg hadde satt som max pris og bruke. Så dro ut, med lite økonomisk fornuft, og så på den i dag.

Tidligere eier var kvinnfolk...

...og begge dørene på førersiden så ut som var blitt vasket med vann og grus. Lakken var FULL av riper.

Lakken på min 2001 yaris verso, som levde sine første 124.000km som firma bil, er penere i lakken. HVORDAN F**N ER DET MULIG OG SKADE EN BIL SÅ INNE I HELVETE MYE PÅ SÅ FORBANNA KORT TID ?!?!?! Typiske merker rundt dørhåndtak etter og hatt henda fulle av nøkkler som har skrapet opp lakken +++.

Hadde det ikke vært for det forbanna neket som har eid bilen først så hadde jeg kjøpt bilen. Har allerede funnet de perfekte felgene og justerbart senkesett ++ Men, neeeeeeeeida. Jævla forbanna idioter som faen ikke tar vare på ting....ARGH!!!!!

Jakten fortsetter... Skal se på noen tyskere i helga. Sommer, sol...Mangler bil. Haaaaster!
Prøv å prut den ned så mye at du kan lakke den opp igjenn uten at bilen blir dyrere. :lol:

#231317  av Kilgallon

Kilgallon skrev:Makroøkonomi suger :evil:
Men da var oppgaven i boks, deilig :D
  • 1
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 1175