TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#231342  av celicat23

Daniel_hoy skrev:Prøv å prut den ned så mye at du kan lakke den opp igjenn uten at bilen blir dyrere. :lol:
Den var ikke ferdig klargjort når jeg så på den. Skal tilbake igjen etter de har gått over og vasket+polert, så får jeg en ordentlig titt på skadene. Hvis dette forbanna neket har klart og holde seg til og "bare" ødlegge lakken på dørene på førersiden så kan jeg vurdere bilen til en god pris. Men må mer av bilen lakkeres gidder jeg rett og slett ikke. Blir alltid så forbanna mye styr når ting skal lakkeres, av en eller annen grunn..

Får se hva som skjer. Eneste jeg vet er at jeg snart får fnatt hvis jeg ikke har noe annet og kjøre enn den femi-yaris'en...

#231430  av Kilgallon

NÃ¥ er det helg :D :D

#231450  av celicat23

Kilgallon skrev:NÃ¥ er det helg :D :D
Og det var på tide!

Kommer til og finne meg trålende igjennom alle bruktbil forhandlere jeg rekker i morgen + skal ringe på noen private.

SOOOOOL....MÃ… HA BIIIIIIIL!!!

#231467  av lexusmann

Jada...
Det var så j***** utgjort!!!!!
Drev nå i ettermiddag å skifta til sommerdekk...sol å fint vær...gikk helt fint...heeelt til siste mutteren skulle taes...hmmm...merkelig, den stopper liksom ikke???hæææ??skru litt til, og der sier det KNAKK!!! og halvpart av bolt + mutter står inne i hjulkrysset...da skal jeg LOVE dere det kom noen gloser som ikke passer på trykk!!! :evil: ringte opp toyota med en gang(for det var jo ingen lokale verksted som kunne hjelpe, klokka var jo halv 4, og skulle stenge :? )og de hadde heldigvis bolter inne..skal et ærend i Haugesund i morra, så går innom da...men om jeg får til å skifte bolten sjøl, se det, er et helt annet kapittel... :lol:

#231478  av Andy_Celica

celicat23 skrev:
Kilgallon skrev:NÃ¥ er det helg :D :D
Og det var på tide!

Kommer til og finne meg trålende igjennom alle bruktbil forhandlere jeg rekker i morgen + skal ringe på noen private.

SOOOOOL....MÃ… HA BIIIIIIIL!!!
Får satse på at du finner deg en bil, digger prosjekta dine, må si jeg er imponert av hva du klarer å få til :wink:

Så vi krysser fingrene på at det blir ny bil på deg, toyota eller ikke toyota :D

#231488  av celicat23

Andy_Celica skrev:Får satse på at du finner deg en bil, digger prosjekta dine, må si jeg er imponert av hva du klarer å få til :wink:
Takker :oops:
Andy_Celica skrev:Så vi krysser fingrene på at det blir ny bil på deg, toyota eller ikke toyota :D
Ny bil blir det nok. Håper på toyota, mest fordi jeg syns det er ett bedre miljø rundt merket enn andre. Forumet her er jo en del av det. Men er som sagt så nær sommeren nå at jeg har ikke tid til og leite etter akkurat hva jeg ønsker (toyota), men må heller se hvilke biler som kan bli pene som er til salgs om dagen og gå for en av de - uansett merke :? Noen deler må jo alltids bestilles (hehe), og vil helst ha alt på plass før mai.

Pris spiller også en del inn. Jeg kan kjøpe en honda nsx hvis jeg vil (*sikle*), men da blir livet ellers ganske trist og sparsomt. Av erfaring så dreper det totalt gleden ved og ha en fin bil. Så har satt en max grense på 200.000kr for noe jeg har *VELDIG* lyst på. Mens den "komfortable" grensa er på 150.000kr.

Så får jeg se hva jeg snubler over..

Og den T25'en var fortsatt ikke vasket og polert :? :( Vil vel bare ikke selge bilen :roll: Synd...Hadde noen gode ideer for den :twisted:
 #231491  av jsun

Hmmm ... så har jeg satt det igang ... leiligheten er solgt, og jeg flytter sammen med madammen i ny :D
Planen er å beholde min kjære T230 litt til, men det blir nok ikke for lenge, da den nå har rullet 113 000.
Men etterfølgeren fant jeg i dag!!!!! og det blir nok ikke Yota! :wink:

Ok.. hva trenger man .... jeg jobber ca. 50% på kontor, og 50% på veien... mao. Diesel .... og hvem kan Diesel og kjøreglede bedre enn.... ja.... nettopp ..... BMW!!!! Mitt valg blir 118D eller 120D ... prøvde en "gammel 122hk 118D" i dag, og for ett deilig moment!!
Og det beste er, trekk på de riktige hjulene!! Merker det til forskjell til en ellers veldig kjøre-glad T23, som nok sporer litt mer enn en hånd på rattet kan håndtere i en sving :wink:

Etter å ha prøvekjørt BMW 118D, kan jeg bare si ...... dette er en SUPER bil, når det kommer til den berømte kjørbarheten, dessuten er den "Chip-bar" til ca. 150HK. no jeg skal om jeg ikke kjøper ny.... (den har 143hk).
Vedlegg
118dM.jpg
118dM.jpg (21.21 kiB) Vist 579 ganger
 #231497  av jsun

Som overskriften sier .... denne bilen blir til salgs på dette forumet og på "FINN" i løpet av høsten.

Så for dere som ønsker en fin T230, som er godt tatt vare på, så er det bare å spare. Salgssummen kommer til å bli ca 170 000,-
(Motor byttet på ca. 70 000km) og (front lykter i fjor)

Se under min "Avatar for andre bilder"
Vedlegg
Div. 030.jpg
Div. 030.jpg (23.07 kiB) Vist 576 ganger

#231503  av ina

da har jeg fått i meg et par rusbrus og har sammenkomst hos folka siden de ikke er hjemme og det er litt bedre plass her... bare å komme... :P

#231532  av Kilgallon

Nettopp kommet hjem fra Mr.Bean på ferie, helt rå film :D

#231567  av mr2cato

Moderator kan gjerne stille inn tiden på forumet til sommertid?

Bare jeg som har lagt merke til at postene ligger 1 time etter!?

#231570  av ina

de fleste ligger vel som regel etter men når man drekker så ligger man veldig mange timer etter.. haha....

#231578  av milcom

hmm.. lurer på hva jeg skal kjøpe meg slags bil:P har en ABSOLUTT maks på 300000! men helst ikke mye over 250k:) noen gode forslag?;)

#231591  av Andy_Celica

RoarL skrev:Forslag: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =6&tot=115
Det er det jeg kaller bil :D
  • 1
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 298
  • 1175