TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• om grafikken blir som dette pÃ¥ ps3..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#211166  av celicat23

Så langt så eier GEARS OF WAR (med tanke på grafikk) alt som er gitt ut av ingame video'er fra PS3 titler. Det kommer helt sikkert PS3 titler ut som kan match'e grafikken fra GOW. Men påstanden fra playstation fanboys om at PS3 kommer til å være SINNSYKT mye bedre enn x-box 360 er så langt bevist som bare bullshit (ut i fra hva som er gitt ut av materiale fra PS3 titler, som kan sammenlignes mot x360 titler).

Min egen mening om det hele er at det beste på PS3 kommer til å se stort sett akkurat ut som det beste på xbox360. Valget kommer ikke til å stå på hvilken konsoll som har fetest grafikk, men heller hvilken konsoll som har de spillene du vil spille.

Og den ville prisen på PS3 ødlegger det hele for meg. Hadde planer om å ha begge konsoller, helt til prisen på PS3 kom ut...

#211179  av Kilgallon

Er jo bare vente et halvt års tid da, så sykner jo PS3 med halve verdien da :wink:

#211222  av Anders gullstein

MR2_Mk1 skrev:
celicat23 skrev:
Th4 Ghost skrev:en god grunn til at ps2/ps3 er bedre en xbox: fordi GT har spillene sine der, nuf said ;D
Siste gran turismo var jo skuffelse. Teller mer for meg at xbox360 vil ha forza motorsport 2 :) Men, for all del, smak og behag. Noen liker å ha bilspil hvor man kjører i en rett linje bak alle andre, ikke tar skade, og er umulig å ligge litt sidelengs og leke seg. Mens andre liker forza motorsport ;-) hehe
Jag kan drifta i GT4 :lol:
Krever litt mann, men det går med riktig justering.

#211224  av Anders gullstein

Er forresten veldig spent på hvordan GT HD (GT 5) blir. Tror også den blir fusjonert sammen med Tourist Trophy som er det klart diggeste mc spillet på denne siden av strastosfæren :wink:

#211230  av celicat23

Siste om GRAN TURISMO HD:

""The first glimpse of the series on PlayStation 3, Gran Turismo HD Concept is a series of downloadable samplers of Gran Turismo based on GT4 but running on an early version of the GT5 engine. As described by producer Kazunori Yamauchi, the first Concept is a first-look at the high definition graphics provided by the PlayStation 3. The second Concept download includes Polyphony's next generation driving engine.

The game was originally to include two special modes: classic mode was to be a micro-transaction version of GT4 running in high definition and with online play, and gamers would be able to play online with the cars they have downloaded (and paid for) through the PlayStation Store. Premium mode was to be a single player preview of Gran Turismo 5, featuring a full-fledged PS3 graphics engine and detailed tracks and car models. The concept was scrapped late in development so that creator Polyphony Digital could focus on Gran Turismo 5, with GT HD Concept being a series of sneak-peek demos instead of a full micro-transaction online game.""

Så du må nok smøre deg med enda litt mer tolmodighet før du får ett nytt gran turismo spill..

#211251  av Anders gullstein

Syntes de lovte litt vel tidlig sjø, men det gir meg litt mer tid til å spare til PS3 og GT5. Syntes det var rart de ikke kalte det GT5.

Men hastverk er lastverk, så den som venter, venter på noe godt ;)

#211271  av jsun

Og jeg legger til...... de som ikke kan DRIFTE skikkelig i GT4 .... har bare ikke kjørt nok!!!! (Husk å slå av alle "Drive aids")

I den grad jeg spiller, er drifting med min R33 GTR V-Spec, det jeg helst gjør!!

Oppskrift:
Normale dekk, o,o,o på AIDS, 35/65 på fordeling, Middels lav/stivt understell. 1,5/2,5 Camb.

Dette gir drifting på 2. & 3. gear.
Skikkelig 4WD drifting.

Bilen må så klart tunes MAX først.

#228050  av milcom

jumbo skrev:
kake skrev:Les denne da http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html
NÃ¥ ville jeg stille meg en anelse skeptisk til en sammenligningsanalyse som er foretatt av en av fabrikantene, men men...

(liten sjanse for at du får en veldig saklig og upartisk analyse fra microsoft fo r å si det enkelt)
er det ikke ign som har analysert disse da?:)
Gleder meg sinnsykt mye til forza 2:D