Så langt så eier GEARS OF WAR (med tanke på grafikk) alt som er gitt ut av ingame video'er fra PS3 titler. Det kommer helt sikkert PS3 titler ut som kan match'e grafikken fra GOW. Men påstanden fra playstation fanboys om at PS3 kommer til å være SINNSYKT mye bedre enn x-box 360 er så langt bevist som bare bullshit (ut i fra hva som er gitt ut av materiale fra PS3 titler, som kan sammenlignes mot x360 titler).
Min egen mening om det hele er at det beste på PS3 kommer til å se stort sett akkurat ut som det beste på xbox360. Valget kommer ikke til å stå på hvilken konsoll som har fetest grafikk, men heller hvilken konsoll som har de spillene du vil spille.
Og den ville prisen på PS3 ødlegger det hele for meg. Hadde planer om å ha begge konsoller, helt til prisen på PS3 kom ut...
Min egen mening om det hele er at det beste på PS3 kommer til å se stort sett akkurat ut som det beste på xbox360. Valget kommer ikke til å stå på hvilken konsoll som har fetest grafikk, men heller hvilken konsoll som har de spillene du vil spille.
Og den ville prisen på PS3 ødlegger det hele for meg. Hadde planer om å ha begge konsoller, helt til prisen på PS3 kom ut...