TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Att: noen med smÃ¥ skilt pÃ¥ sw20??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#137228  av jumbo

Dersom du har godkjenning for å ha lite skilt bak, ja helt klart. Du blir belastet med noen kroner ettersom skiltet var biltilsynets eiendom, men utover det er dette ren rutine... Sikkert vel så smart å hevde det er stjålet enn at du har "mistet" det men ;)

Dessuten tror jeg de blir RIMELIG pissed dersom du senere blir stoppet.

#137236  av FireWalk

jumbo skrev:Dersom du har godkjenning for å ha lite skilt bak, ja helt klart. Du blir belastet med noen kroner ettersom skiltet var biltilsynets eiendom, men utover det er dette ren rutine... Sikkert vel så smart å hevde det er stjålet enn at du har "mistet" det men ;)

Dessuten tror jeg de blir RIMELIG pissed dersom du senere blir stoppet.
"Ja jeg mistet det... men så fant jeg det igjen.. Senere mistet jeg skiltet fremme, og siden jeg da hadde det andre skiltet som jeg fant igjen tidligere så bare satt jeg det på fremme... sier du nå at det er ulovlig altså? jøss... det var jeg ikke klar over!"

:P man kommer som regel langt ved å spille dum og intetanende.. :P

Men om man sier at skiltene er stjålet, må man ikke da melde fra til politiet for å få nye skilter? mener på å ha hørt det... vet ikke om det gjelder om man sier man har mistet det.. men iallefall når man sier de er stjålet?

#137884  av sw20

jeg har stort kilt forran?????

hehehe

tror jeg ville gått litt mere rett på den politien eg .. virker som han er etter deg ja.. er dette den samme bersjen som har stoppa deg før...

mange rare ting du kan si... men sørg for at han får svi sjikkelig.. vist ikkje blir det nok kansje bare vondt verre....
Vedlegg
IMG_1059.jpg
IMG_1059.jpg (439.59 kiB) Vist 513 ganger