Legg innLagt inn:27 mai 2006 15:01
stor vannkjølt IC og vanninnsprut, du skal være sikker på at temperaturene er greie da ja 

Erlend skrev:Pent! Går bra fremover dette, skulle likt å tatt en titt på prosjektet en gangBare å ta turen engang det
CelicaTurbo skrev:stor vannkjølt IC og vanninnsprut, du skal være sikker på at temperaturene er greie da jaHehe, må jo si meg ekstremt skuffa hvis ikke da![]()
Andy_Celica skrev:kan du legge ut bilder av åssen du har gjort med dett vanninnsprut systemet?
Ps: det blir morro å se denne kjøre!
CelicaTurbo skrev:du får plassere en temperatursensor i kjølevannet til IC da så finner du fort ut om radiatoren fremme er for liten eller ikke ved banekjøringJepp, har tenkt tanken. Men tror ikke jeg får tid nå før acr, går fryktelig i ett om dagen...
CelicaTurbo skrev:du har nå uansett kontroll over innsugstempen med powerfc'en så du ser nå uansett hvilken vei det bærer om radiatoren ikke er tilstrekkeligJepp. Meeeeeen etter litt aktivt bruk under testing sitter jeg igjen med følelsen av at den reagerer så tregt at den ikke kan være nøyaktig nok. Virker nesten som om den viser vel så mye innsugsmanifold-temp som innsugstemp ihvertfall.
Andy_Celica skrev:kan du legge ut bilder av åssen du har gjort med dett vanninnsprut systemet?Fant noen bilder av hvor dysa står + trykksensoren og solenoid ventilen som styrer vann til dysa. Skal prøve å huske bilder av resten snart
CelicaTurbo skrev:Angående temperaturen på innsugsmanifolden, mulig at det påvirker tempsensoren men sensoren står vel ikke så langt unna spjeldhuset mener jeg? Og spjeldhuset er jo oppvarmet at motorens kjølevann normalt for å hindre tilfrysing på vinteren, har sett noen velger å flytte på to slanger slik at kjølevannet ikke går gjennom spjeldhuset, mulig at det kan ha noe for seg?Vannkretsen til spjeldhuset er allerede koblet vekk. Gjorde ikke noe stort fra eller til den (men gjorde litt andre ting samtidig og da..)
Chris skrev:9 dager igjen nå Morten!Dagene går fort nå ja, og jeg gleder meg som en unge!![]()
Ser bra ut det der da! Mangler bare NOOOOOOS nå![]()
Speeder skrev:Konge att du får ting til å omsider funke som du vil da.Takk, takk. Bremser er fortsatt orginale ja. Grunnen er at de aldri har svikta meg og fungerer veldig godt! ..inntil nå da...
Angående bremser, kjører du fortsatt på de orginale?![]()
Understellet ser jeg du har oppgradert vesentlig, så da er vel bremsene neste steg, i allefall med den effekten du produserer nå!
Stå på videre.
Tore
Morten skrev:Så sant, så sant. ACR, kombinert med mye hester er vel det 'værste' du finner i norge mot bremsene regner jeg med.Speeder skrev:Konge att du får ting til å omsider funke som du vil da.Takk, takk. Bremser er fortsatt orginale ja. Grunnen er at de aldri har svikta meg og fungerer veldig godt! ..inntil nå da...
Angående bremser, kjører du fortsatt på de orginale?![]()
Understellet ser jeg du har oppgradert vesentlig, så da er vel bremsene neste steg, i allefall med den effekten du produserer nå!
Stå på videre.
ToreHar snust litt på oppgradering, men ville avvente å se hvordan det gikk på det treffet her. Ikke noe vits å svi av mange tusen hvis det ikke trengtes?