Side 4 av 7
Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:19
av GT4 CS
Kommer ikke på noen ting, dette er harde fakta de såkalte seriøse trimmere ikke vil innrømme ovenfor deg. De driver jo butikk, og vil så klart selge deg unødvendige dyre ting. Det er utrolig og mye penger du kan spare ved og ikke stole blindt på alle som sier de har peil, bedere og ta kontakt med GT4 CS tuning ænd performance consulting services group of complete tuning and mæpping productions. Der blir du ikke lurt.
Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:19
av larsst185
jissses

Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:21
av GT4 CS
Ring på tlf 75 14 90 00 trur jeg det var, kommer opp som et firma i mo i rana, men det er bare et skalkeskjul for og lure staten
Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:22
av sleeper
fy faen, jeg ler meg skakk hver gang jeg leser svara dine!
helt utrulig!
har altid følt meg litt lurt når jeg har handle dyre bildeler... og nå skjønner jeg hvorfor!
sender bare bilen bort til deg jeg så kan du instelere noen nye sparepærer for meg? så at jeg får turbotrykk når jeg vrir om starteren!

Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:28
av GT4 CS
Du trenger ikke komme hit, har alt sendt en teknikker til deg, her er det ikke noe som heter åtte til fire jobb. Kundene er vårt levebrød. Driver og lager noen spesial sparepærer med dobbel strobe funksjon som jeg har borret et 12mm hull gjennom og montert inn noen syrefaste slanger slik at du kan kobble om vannpumpa de til og hele tiden levere full trykk med bensin som kjøles i radiatoren for kjølevann, mye bedere en NOS system som alikevel bare lurer deg. Det er også utviklet en ekstra stor ekspansjonstank til bensinen med et pumpeflaske system som styres fra kupeen i bilen din slik at du ikke trenger bekymre deg for at de elektrisk bensinpumpene skal svikte. Denne pumpeflaske metoden kan snart leveres med en reim som kobbles til svinghjulet ditt, du lurer sikkert på kjøling av motorennå, det ordner du ved og fylle alle kjølevann kanalene med flytende nitro glyserin som er blandet med kløvver vasselin for og holde det nogenlunde stabilt under vibrasjoner. Og alt koster deg kunn 80kr ferdig montert.
Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:33
av sleeper
jøss, det må sies og være et kupp! slår til på den jeg!
ikke rart de autofil folka var fornøyde etter og ha testet bilen din! med alle de ny tinga der så burde den stille i topfuel klassen til sommeren!
helt rått!
Og jeg som altid trudd at det og kjøre med pungtert svinghjul og trekanta reservehjul var det råeste for og få`n til og gå fort!

Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:35
av larsst185
jeg skal ha et sånn kit.har du slurewire inne?
Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:37
av sleeper
larsst185 skrev:jeg skal ha et sånn kit.har du slurewire inne?
trur ikke han har det! men du kan lage en av og tvinne sammen en grønn og en rød overledning!

Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:42
av GT4 CS
Pungtert svinghjul er faktisk ingen dumm løsning om du bruker porselenstalerken som trykkplate, helst fra porsgrunn glass, og denne limer du fast slike stygge svamper som kjærringene bruker til og skrubbe ren kjeler og slikt med. Dette fører til 10% mindre driverkstap og du slipper bekymre deg for kø kjøring. Lettere og få doggshift med dette og, slipper bygge om drevsattsene dine, du fjerner heller bare clutch pedalen og utløser lager, minuset med dette er at det enda ikke er funnet ut en god løsning med tanke på tomgangskjøring, vurderer slike "jekker" som de hadde på den taxien i dissa taxi filmene som automatisk går ned da du er under 1kmt. Kansje du har noen tips til utviklingen?
Men 3 kantet reservehjul har du blitt lurt på, dette bør helst vær ovalt for og gi bilen den rette vektfordelingen i rolig svingkjøring. Og de autofil folka sa de aldri hadde kjørt en bil maken til min, med mine løsninger så ville reodor felgen bli sinna han, iallefall om han viste at jeg er mye smartere en han til og bygge sinte motorer.
Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:44
av larsst185
ja,har kjørt med rød og grønn overledning en stund nå.men så løsna igangsetter stopperen fast.trenger no ordntlie greier nå

Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:44
av GT4 CS
larsst185 skrev:jeg skal ha et sånn kit.har du slurewire inne?
Hva eksakt skal du bruke denne til?
Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:47
av Dalan
larsst185 skrev:ja,har kjørt med rød og grønn overledning en stund nå.men så løsna igangsetter stopperen fast.trenger no ordntlie greier nå 
Det du trenger da er doble fustasj- opphengsforkoblinger.
Da sitter det som drit i kram snø!
Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:48
av sleeper
hm... vi må ingå et sammerbeid på detta! siden jeg bor like ved porsgrunn porselen! (er foresten salg der nå! koster 20kr pr del!)
trur nok løsningen på detta er rett og slett og montere et anker som slippes ut og dyser som spyler ut sleggefett på hjula sånn at den spinner.
må bare finne på en løsning på hvordan man skal få start igjen! er litt tuingvindt og gå ut og kveile inn ankeret hver gang! (spess i rushen!)
viste du at hvis du tømmer høyre blinklys for blinklysolje så blir bilen mer overstyrt! og hvis du fyller trykkluft i det venstre foran så blir den understyrt!

Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:50
av sleeper
Dalan skrev:larsst185 skrev:ja,har kjørt med rød og grønn overledning en stund nå.men så løsna igangsetter stopperen fast.trenger no ordntlie greier nå 
Det du trenger da er doble fustasj- opphengsforkoblinger.
Da sitter det som drit i kram snø!
det går ikke da 3.5 av de 27 gasserene er alergiske mot fustasjer!

Legg innLagt inn:31 mar 2006 22:50
av larsst185
skal brukes for å lage et såkalt smoke kit til clutchen,har funnet ut at å børne me gt 4 er litt verre,så har derfor tenkt å bygge om den hydrauliske clutchen til wire clutch.men istedet for å sette på vanlig wire,montere slure wire.med dette oppnår du den artige effekten med at clutchen aldri kobler inn.masse røyk.tøft som fan.er egentlig litt forundret over at jeg er den første som kommer på akkurat det....