TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff sør! Liste oppdatert 8/9-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#191577  av Neemi

Da kan vi kjøre direkte ned til Lier og det blir like langt for oss tror jeg, så det er vi med på :)

#191587  av Christian

jan-erik skrev:
jumbo skrev:
jan-erik skrev:Når det gjelder veien er det vel bare å kjøre via Gardermoen til Roa og Hønefoss, og så RV7 videre.

Om du på noe stadium uansett passerer gardermoen, vill jeg på det sterkeste anbefale å kjøre oslo, drammen, kongsberg, og opp numedal (skiltet Geilo fra Kongsberg).... Mulig det blir ei mil eller to ekstra, men utrolig mye bedre vei
Deler av veien over fra Nesbyen til Dagali er inspirerende, men nok med dumper til at forslaget ditt vurderes meget sterkt!

SÃ¥ hva med en kolonne fra Lier?
Numedal anbefales ja, artig vei, samt mindre traffikk og mindre politi :wink:

#191601  av jumbo

Eneste problemet med numedal er at jeg har kjørt der 1000 ganger, og eneste måten å komme seg gjennom uten å sovne er å kjøre SKIKKELIG gris...

Hadde en liten kosetur til Imingfjell et par uker siden... 1 time blank fra bjerkeflåta til ferdig parkert i garasjen i svartås... var LITT hårete huff :roll:

#191610  av Magne

Jeg er med på kolonne fra lier. Det er hvertfall veldig gøy med litt øde veier hvor man kan bedrive litt inspirert kjøring... 8)

#191628  av Christian

jumbo skrev:Eneste problemet med numedal er at jeg har kjørt der 1000 ganger, og eneste måten å komme seg gjennom uten å sovne er å kjøre SKIKKELIG gris...

Hadde en liten kosetur til Imingfjell et par uker siden... 1 time blank fra bjerkeflåta til ferdig parkert i garasjen i svartås... var LITT hårete huff :roll:
Kjenner meg igjen der ja :mrgreen:
Spesielt partiet mellom Veggeli og Norefjord...

#191675  av aneriks

noen som skal kjøre sør i fra?

#191812  av Kilgallon

hvor mange har meldt seg på hittil?
å hvor mange må det være for at treffet skal bli gjennomført?

#191852  av Christian

Vel, det er endel som sier de vil ta seg en tur, men ingen har forhåndsbetalt ennå. Ikke som jeg ser i nettbanken ennå i alle fall :?

Vil i utgangspunktet ha minst 15 biler, men vi får se det ann litt....

#191854  av Arne rebel

Christian: Kanskje du kunne lage en liste på de som kommer i første post (de som har bestemt seg, men ikke betalt) slik at de som ikke er sikre ser at det ihvertfall kommer noen...
Arne Rebel - Kommer (med godt humør og selvtilit på flaske...) :wink:

#191865  av Sven

Jeg har betalt i dag :D
Er det mange som har planer om å ta med sin bedre halvdel?
Dama blir med oppover så det kunne jo vært greit om det var noen som ikke bare vil prate bil der. Blir fort mye bilprat for min del :roll:

#191886  av Christian

Skal lage en liste etterpå. Må bare sage&skru litt først, så dama har litt å male på. :)

#191929  av Christian

Oppdatert første post. ca 25 ts-ogn, muligens 3 fra clubhonda, muligens 3 fra 200sx, muligens 3 fra mazda, 0 fra impreza og 0 fra tscn. :)

Kommer antagelig også noen opel'er og kanskje 6 amcars.

#191940  av Kilgallon

du kan nok helt sikkert regne med meg og Toye...
er nesten 100% vi kommer med hver våres bil.

#192001  av Neemi

Rage kommer og (tilhører forsåvidt kanskje 200sx-gjengen :p)

#192076  av Kjelliken

8) Er flere her ifra som ønsker og være med men usikkert hvor mange som faktisk har bilene sine klare. Men er noen volvo gutter som virkelig er interresert og være med. Greie karer hele gjengen. :wink:

Daniel er ikke sikker noe med camryen vist nok. Og service greier.

Og ene volvoen kommer med prøveskilt om han får lov men må vite på forhond. Bilen skal være skrudd bra sammen til dagali.. den er ikke bygget enda kan du si men han holder på.

Og noen som holder på og bygge maskiner til sine biler.

Jeg kommer nok uansett.. :wink: og for begge dagene.... :twisted:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12