Slik den står nå er den bremset til 360hk/540Nm, men dette var med de gamle 440cc injektorene, har akkurat satt inn Hks 830cc
(De hadde den oppe i 450hk, men det ble for mager blanding)
Dessuten er turboen og ic'en større nå...
Motoren er stroka til 2,1l, balansert veiv, smidde v-råder og stempler, ARP bolter, TRD ståltoppakning, TRD eksos manifoil, org topp (møkk), HKS dyser, Turbonetics kulelagret 60-1 turbo, HKS supra ic (60x30x7cm), TECII sprut, TRD sinter clutch og lettet svinghjul (?)
Skal frakte motoren ned til V.S Motor, det var han som bygdeog bremset den sist også.
Mye enklere siden de har dyno-benk, skulle jeg brukt rulle måtte jeg ha satt inn de gamle dysene før jeg starta, nå er det bare å sette alt sammen og reise til Trøgstad,hvor de begynner helt ifra scratch
