TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#215996  av Elstad

Tom: Når drar du oppover på fredag til treffet ? Tenkte jeg skulle komme meg oppover tidlig, hehe:) Møtes utenfor deg ?

#216073  av Tomera

Kiminem skrev:Tom: Når drar du oppover på fredag til treffet ? Tenkte jeg skulle komme meg oppover tidlig, hehe:) Møtes utenfor deg ?
Ikke planlagt det ennå! Men drar vell ikke så fryktelig seint!
Tar det videre over PM :wink:

#216076  av Elstad

Eg kjæm sekkert tel mo i helga. Mosjøen er for kjedelig..

#216634  av elino

Da har vi booket hotellrom og er påmeldt sommertreffet :D

Vi reiser til Mo på torsdag, hvordan blir det med dere andre med tanke på kolonne fra Trondheim? Vet det er litt tidlig men :)
Veldig sosialt og moro med kolonnen i fjor :wink:

#216643  av ST205RR

elino skrev:Da har vi booket hotellrom og er påmeldt sommertreffet :D

kanonbra :D

#216647  av tojo

Da er det 40 påmeldte Toyotaer :D Kjempebra... :twisted:

#216665  av tore 95 tt euro spec

Vi reiser til Mo på torsdag, hvordan blir det med dere andre med tanke på kolonne fra Trondheim? Vet det er litt tidlig men :)
kanskje vi skal ta en liten supra kolonne fra ringebu??;-)
Har bestilt vi oxo ;-)
Skål :wink:

#216693  av elino

tore 95 tt euro spec skrev:

kanskje vi skal ta en liten supra kolonne fra ringebu??;-)
Har bestilt vi oxo ;-)
Skål :wink:
Supert :D Gleder meg allerede 8)

#216723  av Morten

Ikke umulig for min del å slå følge ihvertfall, har og booka rom i Mo fra torsdag.. :wink:

#216730  av kennethx

Jeg har også booket hotell fra torsdag, blir å starte fra bergen om morgenen, og komme til mo på kvelden torsdag. Når drar dere i så fall fra trondheim?

#216761  av elino

SÃ¥ bra :D
Vi reiser til Trondheim på onsdags kveld. Vi har gitt beskjed på hotellet at det er mulig vi kommer sent på torsdag, så vi er åpne med tanke på avreise fra Trondheim :D

Slenger ut et annet forslag også :)
Skal vi prøve å få til en liten sosial greie som f.eks felles grilling en av dagene?
Det er litt lettere å ta med seg en pølsepakke og slenge seg ned hvis det er avtalt på forhånd :D
Sist redigert av elino den 12 jan 2007 20:24, redigert 1 gang totalt.

#216784  av tojo

elino skrev:SÃ¥ bra :D
Vi reiser til Trondheim på onsdags kveld. Vi har gitt beskjed på hotellet at det er mulig vi kommer sent på torsdag, så vi er åpne med tanke på avreise fra Trondheim :D

Slenger ut et annet forslag også :)
Skal vi prøve å få til en liten sosial greie som f.eks felles grillig en av dagene?
Det er litt lettere å ta med seg en pølsepakke og slenge seg ned hvis det er avtalt på forhånd :D

Bilde her blir det Bilde og Bilde
Det er planer om felles samlingspunkt TSogn "hovedkvarter"(Partytelt innkjøpt) der vil det være muligheter for grilling osv.
Vi driver å planlegger,så innspill og ønsker mottas med takk. :-)

#216989  av KK-ma70

Har ikke snakket så mye med gjengen angående kolonnen, men regner med at den går samme tid som før. Kl0700 fra IKEA.
Er jo ikke i MO før 1500 tiden da :( Utrolig hvor mye folk skal stoppe på en sånn tur... :roll:
Vi får se hva som skjer når tiden nermer seg :D

Har iallefall meldt meg på og bestilt rom :D

#217010  av Magne

KK-ma70 skrev:Har ikke snakket så mye med gjengen angående kolonnen, men regner med at den går samme tid som før. Kl0700 fra IKEA.
Er jo ikke i MO før 1500 tiden da :( Utrolig hvor mye folk skal stoppe på en sånn tur... :roll:
Vi får se hva som skjer når tiden nermer seg :D

Har iallefall meldt meg på og bestilt rom :D
Kanskje kolonnen fra Trondheim denne gangen burde gå på Torsdag, og ikke Fredag. Samme dag som dem åpner portene. Det virker som dette treffet blir større og større akkurat som gatebil. Da har jeg IKKE lyst å bli sittende i kø til stengetid på fredagen. Samtidig vil jeg liksom få med meg kolonnen oppover! Det er jo halve morroa! :D
Sikkert flere som vil dra oppover før?

#217012  av Lilli

Kanskje de bør vurdere å ha flere luker/vogner for innsjekking, så man slipper å stå i en evighet i kø...
Bare et forslag som kanskje Tojo/ST205RR kan videreformidle til arrangørene av sommertreff 07 :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 21