Kiminem skrev:Tom: Når drar du oppover på fredag til treffet ? Tenkte jeg skulle komme meg oppover tidlig, hehe:) Møtes utenfor deg ?Ikke planlagt det ennå! Men drar vell ikke så fryktelig seint!
Tar det videre over PM

Kiminem skrev:Tom: Når drar du oppover på fredag til treffet ? Tenkte jeg skulle komme meg oppover tidlig, hehe:) Møtes utenfor deg ?Ikke planlagt det ennå! Men drar vell ikke så fryktelig seint!
elino skrev:Da har vi booket hotellrom og er påmeldt sommertreffetkanskje vi skal ta en liten supra kolonne fra ringebu??;-)![]()
Vi reiser til Mo på torsdag, hvordan blir det med dere andre med tanke på kolonne fra Trondheim? Vet det er litt tidlig men![]()
Veldig sosialt og moro med kolonnen i fjor
tore 95 tt euro spec skrev:Supertelino skrev:Da har vi booket hotellrom og er påmeldt sommertreffetkanskje vi skal ta en liten supra kolonne fra ringebu??;-)![]()
Vi reiser til Mo på torsdag, hvordan blir det med dere andre med tanke på kolonne fra Trondheim? Vet det er litt tidlig men![]()
Har bestilt vi oxo
Skål
elino skrev:Da har vi booket hotellrom og er påmeldt sommertreffetIkke umulig for min del å slå følge ihvertfall, har og booka rom i Mo fra torsdag..![]()
elino skrev:SÃ¥ bra![]()
Vi reiser til Trondheim på onsdags kveld. Vi har gitt beskjed på hotellet at det er mulig vi kommer sent på torsdag, så vi er åpne med tanke på avreise fra Trondheim![]()
Slenger ut et annet forslag også![]()
Skal vi prøve å få til en liten sosial greie som f.eks felles grillig en av dagene?
Det er litt lettere å ta med seg en pølsepakke og slenge seg ned hvis det er avtalt på forhånd
KK-ma70 skrev:Har ikke snakket så mye med gjengen angående kolonnen, men regner med at den går samme tid som før. Kl0700 fra IKEA.Kanskje kolonnen fra Trondheim denne gangen burde gå på Torsdag, og ikke Fredag. Samme dag som dem åpner portene. Det virker som dette treffet blir større og større akkurat som gatebil. Da har jeg IKKE lyst å bli sittende i kø til stengetid på fredagen. Samtidig vil jeg liksom få med meg kolonnen oppover! Det er jo halve morroa!
Er jo ikke i MO før 1500 tiden daUtrolig hvor mye folk skal stoppe på en sånn tur...
![]()
Vi får se hva som skjer når tiden nermer seg![]()
Har iallefall meldt meg på og bestilt rom