TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt 3SGTE++ (Mr2 Mk2)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#227202  av Mr2 Mk2

MR2WideBody skrev:Brukte du originale setefestene til de nye setene dine? Eller ordnet du nye rammer?
Flyttet over understellet fra original stolene.

#228089  av Mr2 Mk2

da var omsider senkesettet kommet, tok BARE 3mnd :roll:
Vedlegg
DSCF0972.JPG
DSCF0972.JPG (102.02 kiB) Vist 796 ganger
DSCF0986.JPG
DSCF0986.JPG (87.82 kiB) Vist 751 ganger
DSCF1016.JPG
DSCF1016.JPG (87.46 kiB) Vist 811 ganger

#228114  av Dr.Ling

Helt lekker nå, felger og styling og seter og eksos og soting og spoiler og kjørelys og hele pakken! Er det helt tomt for bokstaver bak? Jeg angrer selvfølgelig på at jeg ikke satte på Border-front på min for 2 år siden da jeg stylet den, da hadde jeg vært en av de første, men det ble for dyrt dengang med frakt osv- Akkurat nå ville jeg betalt mange lapper for å få min godkjent så jeg kan jobbe videre på den..... klør litt i albuene etter å få skrudd litt. Er den ganske så nylakkert hele bilen eller bare glassfiberdelene?

#228116  av ErikG

Den bilen er bare NYDELIG!!

#228118  av Mr2 Mk2

Dr.Ling skrev:Er det helt tomt for bokstaver bak?
Ja alle merker ble fjernet da 98 spoiler ble montert. da hadde jeg vært en av de første, men det ble for dyrt dengang med frakt osv-
Dr.Ling skrev:Akkurat nå ville jeg betalt mange lapper for å få min godkjent så jeg kan jobbe videre på den..... klør litt i albuene etter å få skrudd litt.
Ser den ;) Akkurat nå må jeg konsentrere meg om å få økonomien opp å gå :roll:
Dr.Ling skrev:Er den ganske så nylakkert hele bilen eller bare glassfiberdelene?

Alt er lakket utenom en dør og en framskjerm.

#228148  av mr2cato

Aldeles nydelig :D

#228325  av James

Blant det råeste Mr2 mk2ene jeg har sett :)

#228336  av GhostRider88

har ikke ord :shock:

#228344  av jumbo

Det ble knallbra nå ja, med riktig senking.

Hvilke lykter endte du opp med for tåkelysa?

#228347  av Morten

Snop! :D

#250617  av Mr2 Mk2

Lenge siden det har vært noen update her, men status er vel egentlig at Ting har fungert over all forventning :D (selvom bilen ikke er bruksbilen lenger,den tronen overtok trolig Norges rustneste Corolla gti da Mr2`en ble satt bort.) Om det er en ting å klage på så er det understell, må få meg coilovers.Men sliter med å bestemme meg for type :S Også var det de penga, så det blir vel til neste sesong... :)

Men har bestilt et nytt lass med litt "småting" :P Update vil komme, men ser ut som diverse firma er travel på denne tiden :P
Vedlegg
DSCF1553.jpg
DSCF1553.jpg (151.75 kiB) Vist 806 ganger

#250698  av Turbotrille

Syns den bilen din er dritfeit, antakeligvis den feiteste her i byn ihvertfall. :)

#250743  av CelicaTurbo

Jeg stemmer i at dette er en av de reneste og tøffeste MR2 mk2 i landet, så blank og fin sort lakk gjør seg utrolig bra med den stylingen :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9