TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• peterK's Celica T20

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #284622  av peterK

Jeppsi ! Da har jeg sendt fra meg bilen, sammen med sideskjørt og corner'sa. Gleder meg til å se hvordan den blir med fersk maling på :twisted: :lol:
 #284712  av ludde

Den blir nok fin, men fy f*** så fin din var. Jeg har selv kjøpt meg t20 2l og jeg lurte på hvor du fikk tak i jdm lyktene?

Veldig strøken bil ;)
 #284724  av peterK

ludde skrev:Den blir nok fin, men fy f*** så fin din var. Jeg har selv kjøpt meg t20 2l og jeg lurte på hvor du fikk tak i jdm lyktene?

Veldig strøken bil ;)
Baklyktene får du kjøpt hos toyota. Har delenr. hvis du trenger, men anbefaler å gjøre som jeg gjorde, kjøp de over ebay, billigere og helt strøkne ( sålenge du handler av en pålitelig selger ). enkelt plug-and-play bytte. Ellers så selges de omtrent ukentlig på 6gc.net forumet. Koster ikke så mye at det ikke er verdt det heller :?

hehe, japp. håper den blir fin ja, får satse alt på det :P
 #287045  av peterK

Stylingen er montert, og bilen er vel ferdig gaaanske snart. Ligger også nye speedometerskiver og venter på meg hjemme!

Gleder meg -litt- til perm altså.... :mrgreen:
Vedlegg
jiiha
jiiha
DSC01205.jpg (35.82 kiB) Vist 4447 ganger
 #288144  av peterK

Jepp, ting skjer... fikk bilder per mail idag, gleder meg skikkelig til å ta den med ut på tur ! :P

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Vad tycks?
 #292809  av Abramz

Nydeli:)
 #292911  av peterK

Abramz skrev:Nydeli:)
Heh, nei ! Dere har ikke sett den ferdigmontert, på sommerfelg. Det er nydeli det :mrgreen:
 #292978  av FireFox

Så få se da :P
 #292989  av peterK

Skal slenge opp noen bilder, neste gang jeg er hjemme. Neste helg det... :)
 #293001  av Zepticon

Ser ut som om skjørter og greierne er bare limt og sparklet rett på bilen? Slik at du ikke får av bakfangeren?
 #293003  av peterK

Zepticon skrev:Ser ut som om skjørter og greierne er bare limt og sparklet rett på bilen? Slik at du ikke får av bakfangeren?
Stemmer det.
 #293208  av lexusmann

Hva gjør du da hvis du bli påkjørt bakfra? Nydelig farge... :wink:
 #293223  av peterK

Hvis jeg blir påkjørt, så er det ikke jeg som dekker ekstraarbeidet .. Og ja, jeg ser problemet med å ha de sparklet, men jeg får vel være så trygg på meg selv at jeg klarer meg uten skader :)
 #295376  av peterK

Stiansen og jeg rulla ut i Trondheim på en finværsdag, slenger ut to til å begynne med.

Flikestian ! takkskarru'ha !

Bilde

Bilde
 #295442  av FireFox

Ble MØE pen den gitt ;)