TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norsk Supra mkIV register

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#52238  av GTRacing

sitat fra ruudracing på be4you.com:
  • Den bremset 560 hk pÃ¥ hjula pÃ¥ 1,4b pÃ¥ rulla til bjørnstaad pÃ¥ fredagen

Jeg regnet med at de tallene jeg hadde hørt ikke stemte! :roll:

#52305  av @lpher

GTRacing skrev:sitat fra ruudracing på be4you.com:

Det er nok mer regelen enn unntaket at det blir oppgitt fantasifullle effekt dessverre :)

Fikk høre av ett par fjortisser uttafor den lokale Bunnprisen at bilen min vår trimmet MYE jeg også for ei stund sia! LMAO :D

@lpher

#52341  av @lpher

Fikk endel info av Mr. Knut Fossum....nagående mkIV Supra's i norge...og her er ett par biler jeg ikke kjente til ihvertfall (og en jeg har skimtet såvidt før) :)

Noen av dere som kjenner noe nærmere til noen av disse bilene?

@lpher
Vedlegg
135_3543.jpg
135_3543.jpg (37 kiB) Vist 4491 ganger
135_3542.jpg
135_3542.jpg (40.01 kiB) Vist 4491 ganger
135_3541.jpg
135_3541.jpg (40.66 kiB) Vist 4491 ganger

#52348  av Speeder

@lpher skrev:
GTRacing skrev:sitat fra ruudracing på be4you.com:

Det er nok mer regelen enn unntaket at det blir oppgitt fantasifullle effekt dessverre :)

Fikk høre av ett par fjortisser uttafor den lokale Bunnprisen at bilen min vår trimmet MYE jeg også for ei stund sia! LMAO :D

@lpher
hehe.. Følte du att bilen gikk noe fortere når du dro derfra eller? :lol:

Nei, desverre kan man nesten dele de tallene man hører med 2, da er man nærmere sannheten :?

#55614  av @lpher

Bump me baby, yeah! :D

@lpher

#55615  av @lpher

Da har jeg lagt opp alle de bildene jeg har av Norske mkIV Supra's her:

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/alpher/ ... 0Registry/

Om noen har noen bilder å tilføye....post dem her så kan jeg overføre dem...eller skaff tilgang til FTP'en vår og upload sjøl..thanx :)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 08 aug 2004 15:39, redigert 2 ganger totalt.

#55620  av sindrejl

flate den bilen er så rå med sånn mønster på panseret.. er bare sinnsvakt det :D

#55622  av chris

@lpher skrev:Da har jeg lagt opp alle de bildene jeg har av Norske mkIV Supra's her:

http://bil.langberg.no/?album=/alpher/N ... 0Registry/

Om noen har noen bilder å tilføye....post dem her så ken jeg overføre dem...eller skaff tilgang til FTP'en vår og upload sjøl..thanx :)

@lpher
bruk http://bilder.ts-ogn.no <------ ;)

#55637  av Ninjamannen78

Legg opp bilder av kjerra mi og da..

#55646  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Legg opp bilder av kjerra mi og da..
Im on it :D Vært ute å cruisa litt med Frank, Carl og Karl....mens CuteFTP sto å uploada...men det har tryna en eller annen gangen ser jeg...slik at jeg holder på å fullføre først nå...det blir, det blir :D

While on this subject...hadde vært artig med high-res pics av bilene da? ...når vi først har litt plass å boltre oss på? :)

Så send enten bildene til meg....eller upload dem sjøl...whatever you like... :D

PS! Testa så vidt WRX Sti'n til Carl i stad....å inn helv!...for en artig bli!! :D

@lpher

#55925  av Remi

æ vet at det går en supra her i byen (Tromsø) om den e registrert her vet æ ikke huske ikke regnr.. så den først tidlig i vår, og møte på den av og til her.. kan prøve og se etter regnr.. vis det er et ønske? :D

#55933  av @lpher

Remi skrev:æ vet at det går en supra her i byen (Tromsø) om den e registrert her vet æ ikke huske ikke regnr.. så den først tidlig i vår, og møte på den av og til her.. kan prøve og se etter regnr.. vis det er et ønske? :D
Shure thing..farge etc da?

@lpher

#56064  av Remi

den er mørk mørk grå nesten sort den har vinge :wink: ellers så ser den temmelig standar ut
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16