GhostRider88 skrev:inzane2012 skrev:Doffen696 skrev:
edit: han prøver forresten fortsatt å selge en 90-91 modell MR2 til 125.900,- og sier det er en 94-mod. http://www.zett.no/bil__til_salgs.html?objectId=805552
siden han jo sier at det er en 94 mod han prøver å selge der, så burde han i det alle minste prøve å oppgi rett ant. hestekrefter i motoren, for det er jo teoretisk mulig at den som har hatt bilen før ikke likte baklytkene og bakvingen på 94'n og heller satt på di eldre lyktene og bakvingen...|
mulig det.. jeg selv mener at 91 lyktene er finest. Men dette er smak og behag. Personlig trur jeg neppe at det er tilfelle her. Han ljuger jo på nesten alt mulig annet og som nevnt tidligere her så sluttet han og svare på div mailer fra medlemmer på forumet når han ble konfrontert med at han oppgir feil opplysninger.
joda joda, tror ikke på så mye av det han sier jeg heller, men det er jo en viss mulighet for at noen faktisk har byttet ut bakvingen og baklytene pp bilen da, jeg personlig syns 94 vingen er stygg som fy...men som sagt, er ikke lett å tro på noe han fyren kommer med når så og si alt som står der er feil...eneste som er rett er at det er toyota mr2 og en 2l sugemotor;) hehe