TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Medlemskort

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#27999  av memo

im in :)

#28022  av CelicaTurbo

greit, skal formulere et slikt brev men det blir ikke nå umiddelbart, tar det noen av fridagene :)

#28034  av sindrejl

gjerne til toyota trondheim også ;)

Hadde vært tøft å åpna ts-ogn garasje til utleie rundt i de største byene også :D

#28063  av Goose

Det er bare å sende data til meg på epost.
d9martin@kongstud.hibu.no

Jeg printer 12 kort på et ark så det hadde vært fin om dere kunne begynne å sende ting.
Joeg kommer antagelig til å bruke Fargelasr printer og en 180g papir eller bruker jeg min fotoprinter og bruker 220g fotopapir...
Har ikke bestemt meg ennå.
Alternativ 2 er desitert den fineste men så koster det litt per A4 ark (Epost er javlig bra men veldig sulten på blekk)

#28953  av Goose

NÃ¥ snakket vi om medlemskorter.
Responsen på forumet var bra, men jeg har fått kun 2 eposter med bilde...

er det mulig at dere sender infoen og bilde på epost til emg slik at ejg kan lage medlemskorter for dem, jeg produserer minst 6 kort på et utskrift og till deit å bruke papir og blekk til en kort nåpr jeg bruker photoprinter og photopapir for at kvalitett sal være rå!

#28961  av kennethx

Goose skrev:De som vil ha medlemskort og er villig til å betale 50 kr så kan dere sende dette til meg:
* navn
* adresse
* registrerings nummer
* bil type eks ( 2000 Toyota Celica GT T23, eller 1996 Toyota Celica SLI ST20) sov..
medlemsnummeret deres..
Det ser dere hvis dere trykker på deres profil 8ike redigere den men bare trykk på navnet ditt i hvilken som helst tråd) så står det eks:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/profile.php ... rofile&u=2
Det site eks: u=2 er medlems nummer i dette tilfellet 2.
* Og bilde gjerne bra kvalitet

Send det til : d9martin@kongstud.hibu.no

Hvis jeg kommer på bedre design på kortet så kommer den i morra ettermiddag hvis ikke så hadde vært fint å hatt mest mulig bilder og oppløsinger innen tirsdag morran.. hvorfor? skal bort i feriene og kunne produser kortene der... da ville jeg tatt enen laminerings maskinene fra jobben.
Jeg bare lurte på om det var lurt å ha med registrerings nummer og addresse på medlemskortet....

Tenker, folk flytter, folk får ny bil, folk har flere biler...blir litt pes å skaffe seg nytt kort hver gang noen slike endringer forekommer?

#28969  av Goose

Det var godt poeng der, men siden vi er ikke noe registrert klubb og slikt så var tanken å kunne sikre de som vil gi oss rabatt at ingen kommer til å misbruke rabatt ordningen...

Ã… printe nytt kort er ikke noe pess egentlig. Og kortene er veldig bra ut.
De som var på Larvik mini-treffet har sett dem.

Så jeg vil stå fast med navn og reg nummer og slikt. Om du har 2 biler så vil det neppe bli problem for deg å kjøpe deller til blen som ikek står på kortet.

Eventuelt kan vi skrive flere biler på kortet eller ha en bil liste på baksiden av medlemskortet, men så kan hved bilen din stå på framsiden...

Hva mener dere om det?
Nå er Kristian fornøyd slik vi har nå men jeg vet ikke.. Chris?

#28974  av MR2turbo

Er det meningen å sende inn bilde av bilen? eller meg?

#29001  av jumbo

For din del - bilen, Markus! Definitivt ikke deg! :lol:

Er vel meningen at vi skal sende inn av oss selv mener jeg... selv om det er mer gunstig for enkelte enn andre :)

#29008  av Goose

bilde av deg... bilen har du alerede på kortet siden det står type og reg nummer

#29045  av MR2turbo

jumbo skrev:For din del - bilen, Markus! Definitivt ikke deg! :lol:

Er vel meningen at vi skal sende inn av oss selv mener jeg... selv om det er mer gunstig for enkelte enn andre :)
DET VAR IKKE FINT SAGT!! :mrgreen: hehe ........lurer på om jeg må slette den posten... hehe

okei, goose.. skal prøve å snekre i sammen noe.. ;)

#29048  av jumbo

MR2turbo skrev:DET VAR IKKE FINT SAGT!! :mrgreen: hehe ........lurer på om jeg må slette den posten... hehe
Det var vel ca like fint sagt som det var alvorlig ment, tenker jeg :D

#29049  av chris

MR2turbo skrev:
okei, goose.. skal prøve å snekre i sammen noe.. ;)
Er ikke meninga du skal photoshoppe et bilde da vettu. Det er juks :D

#79381  av Kjelli

Hva har skjedd her siden sist?? Finnes det medlemskort i klubben, og hvilke rabattavtaler er eventuelt inne i medlemsskapet??