TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 200sx OGN drar igang sesongen med Japsetreff pÃ¥ VÃ¥ler

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#238752  av Andy_Celica

Jepp, my bad :oops:

Ble litt skuffa av bildene jeg, var 101 bilder, og jeg vet at det kjørte 2 supraer på banen, men det var ikke ett bilde av dem, Why?

#238791  av mk1 black limited

Jeg beklager virkelig, men jeg var faktisk der mest for å kjøre selv, ikke ta bilder... :wink:

De var tydeligvis ikke på banen når jeg fotograferte, så enkelt er det. Forresten - jeg har ikke sett et eneste bilde av meg selv blant alle de som ligger ute heller, så Supraene er i godt selskap.

PS: Det ligger flere bilder ute av Supraene, men du må bevege deg til andre for, f.eks. 200sx-forumet.

#238962  av elino

Andy_Celica skrev:Jepp, my bad :oops:

Ble litt skuffa av bildene jeg, var 101 bilder, og jeg vet at det kjørte 2 supraer på banen, men det var ikke ett bilde av dem, Why?
Var du der? :)

#238964  av Andy_Celica

elino skrev:

Nei jeg var ikke der, fikk ikke fri ifra jobben :cry:

#238967  av elino

Andy_Celica skrev:
elino skrev:

Ok...var to røde supraer der unntatt vår, den ene ble kjørt av ei jente, men den andre fikk jeg ikke sett noe på for vi kom så sent

#238968  av Andy_Celica

elino skrev:
Andy_Celica skrev:
elino skrev: Var du der? :)

Ok...var to røde supraer der unntatt vår, den ene ble kjørt av ei jente, men den andre fikk jeg ikke sett noe på for vi kom så sent
Jepp den som var kjørt av ho jenta er en kjenning av meg, den har også svenske skilt og bor i strømstad, Det er en 1993 mod tt med auto.

#239516  av demon

vet ikke om jeg er en av de supra'ene som er prat om her men jeg og var vel en tanke sent ute. :P men andy! fri fra jobb er slike ting du skal orden leeeenge på forhånd. :wink:

men gjerne noe fler bilder av DSW supra'en. :)