TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endekig kjøpt drømme bilen!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#260582  av 200sx RB power

Da har bilen min fått seg nokon km på teljaren, å alt fungerer heit topp!!! Er ein fryd å kjøyre!!!
Vedlegg
He he:-)
He he:-)
27082007.jpg (33.95 kiB) Vist 1338 ganger

#261457  av ludde

VAr akkurat på tlf med J A...
HAn sa at det var mulig og registrere de supraene de importerte, men at de måtte fremvises i orginal stand... Stemmer dette eller er han full av dritt?
HAn sa også at det var litt jobb med det ig at jeg trengte TUV papairer fra tyskland...

Er det mulig å registrere en supra fra japan auto eller ikke?

#261489  av Tore

Hehe, flere som har kjøpt seg skilt på e-bay, ser jeg :lol: Har det samme sjøl, og minst 50% av de jeg møter tror det er ekte skilt man kan kjøre med 8)

#261512  av KeNsA

ludde skrev:VAr akkurat på tlf med J A...
HAn sa at det var mulig og registrere de supraene de importerte, men at de måtte fremvises i orginal stand... Stemmer dette eller er han full av dritt?
HAn sa også at det var litt jobb med det ig at jeg trengte TUV papairer fra tyskland...

Skeptisk.....ikke i sør trøndelag værtfall! NULL skilt på jdm supra!!

#261551  av kenobi_

KeNsA skrev:
ludde skrev:VAr akkurat på tlf med J A...

Skeptisk.....ikke i sør trøndelag værtfall! NULL skilt på jdm supra!!
Jeg var og registrerte min US-spec supra på BT i Drammen den 6.september :. Han fyren jeg snakket med der, sa at det ikke var mulig å registrere jdm Supra pr dato :x

#261556  av Makari

J A fyren klarte ikke og regge supra selv når det gikk an, når jeg var innom han...

#261577  av KeNsA

Makari skrev:J A fyren klarte ikke og regge supra selv når det gikk an, når jeg var innom han...
hehe...hmm...det virket jo låvende! :lol:

#261746  av tommis

Makari skrev:J A fyren klarte ikke og regge supra selv når det gikk an, når jeg var innom han...
Jah, det er f... sant. Jeg også skulle kjøpe Supra der i 2005, hadde vært ned å sett å prøvekjørt + betalt dep. på en. Ventet kansje et halvt år og ingenting skjedde.

#261859  av Makari

Fyren er mer intr i å drifte han... Jeg venta 6 uker tilslutt sluttan og ta telefonen fikk panikk og kjøpte en e36 m3 til 350k.... Fikk igjen 270 et år etterpå et glimrende kjøp...
 #261890  av hugomidt

DU!! korfor flytta du bilen vekk ifra huset me veien , hadde det skikkelig fint med å få sjå RÅ LEKKER bil kver morning og ettermiddag.
plutselig på mandag så var bilen long gone.
likte felgane veldi godt, passa meget bra.
den grønne t5r din er no heller ikkje så verst den heller
 #261963  av 200sx RB power

hugomidt skrev:DU!! korfor flytta du bilen vekk ifra huset me veien , hadde det skikkelig fint med å få sjå RÅ LEKKER bil kver morning og ettermiddag.
plutselig på mandag så var bilen long gone.
likte felgane veldi godt, passa meget bra.
den grønne t5r din er no heller ikkje så verst den heller
Meg???? Har ein T5R eg og skjønner du!!
 #261988  av hugomidt

vist eg ikkje tar helt feil så møter eg deg som oftast mellom sande og lunde, grønn t5r me grønne skilt??
såg supraen når han sto ved huset der du kjører inn til steia feltet.
som sagt lekker sak du har skaffa deg
 #262150  av 200sx RB power

hugomidt skrev:vist eg ikkje tar helt feil så møter eg deg som oftast mellom sande og lunde, grønn t5r me grønne skilt??
såg supraen når han sto ved huset der du kjører inn til steia feltet.
som sagt lekker sak du har skaffa deg
T5R`en min er svart med kvit skilt. Huse som supra`en stod framfor med helga, er huse til sivgerinna min. Var på besøk med helga! Held til på Årdalstangen til vanleg. Meinar eg ha trefft på dei svart celica i dei trakter ja!!! Får helsa neste gang. :D
Vedlegg
Volvoen min!!
Volvoen min!!
855_t5r.jpeg.jpeg (61.33 kiB) Vist 1915 ganger

#262161  av KeNsA

Volvon va fin dein! :D

#262185  av Kilgallon

Tore skrev:Hehe, flere som har kjøpt seg skilt på e-bay, ser jeg :lol: Har det samme sjøl, og minst 50% av de jeg møter tror det er ekte skilt man kan kjøre med 8)
Kjipt når du blir stoppet av onkel blå på landeveien da :wink: