Side 4 av 4

Legg innLagt inn:04 des 2007 21:01
av Pål
CelicaTurbo skrev: Jeg vil tippe at du kan trenge den fuelcut defenceren etter ny eksos, ihvertfall så lenge T-VSV fremdeles er i bruk, men T-VSV blir som regel deaktivert når man monterer boost controller og da kan du gjerne klare å holde trykket under grensen for fuelcut..
Da skal jeg ha FCD'en klar :) T-VSV deaktiverer jeg ikke før jeg skaffer meg en boostcontroller, såfremt jeg ikke må. Takk for svar, du bedriver god service :)

Legg innLagt inn:19 des 2007 22:22
av Pål
Mr2 Mk2 skrev:Ikke for å stikke kjepper i hjulene, men har "xs power" fikset problemet med at wg tar borti dp`en? mulig det bare var da det het ssautochrome?
Herregud, den posten så jeg ikke før nå! Beklager så mye. Nei, ser ut som at flensen mot turbo har slik utforming at wastegate kan komme borti. Har lest masse om det på http://www.mr2oc.com. Skal slipe kanten ned, så jeg er sikker på at ikke WG kommer borti.

Har også kjøpt en original pakning, mellom turbo og DP, er jo best å bruke den istedet for den som følger med. Både på grunn av kvalitet og at Toyota-pakninga er formet slik at den går klar av WG.