Legg innLagt inn:27 nov 2007 14:25
Du har pm. 

mr.ourom skrev:Du må huske på at her er det strekt til det ytterste og litt til. 1000cc dysene holdt opp til 6500rpm. På første draget peaket turbotrykket ut på 3,1bar 1160Nm på hjula. Det er ikke sunt for å si det pent.Satte sperra på 7500rpm og trykket til 2,2bar enda magrer den dessverre ut ved 6600 rpm. Et bevis på at dette flytter seg godt var på gatebil når vi blåste Leif sin escort på langstrekka som vel har bremset over 800hk. Dette gjorde vi med sølvsupraen. Vi ljuger jo ikke om det som er oppnådd i benken til bjørnstad. Men det er jo selvfølgelig ikke noen særlig garanti på hvor lenge en sånn motor holder til hard banekjøring da. Neste utvikling nå blir bygging av tørrsump på alle banebilene våre da vi fikk noen dårlige opplevelser da det ble nok grep i svingene.kom til å tenke på det, gikk tom på dysene sier du, men det er jo i praksis bensin til 200hk til hver sylinder, har du opptimised og rescalert fuelmappen? det er det mange som ikke gjør på aem nemmelig.![]()
TTM skrev:Sinnsyke tall dette!![]()
Hvilken turbo bruker dere? Må vell bli en god del turbolag med så stor turbo? Når kommer trykket?
Legg ut dynopapirene da.
TTM skrev:Sinnsyke tall dette!Har en slik turbo til salgs om du ønsker masse hk..god for 1500 hp![]()
Hvilken turbo bruker dere? Må vell bli en god del turbolag med så stor turbo? Når kommer trykket?
Legg ut dynopapirene da.