TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Supra MK3 !!! 1UZFE Turbo

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #279186  av Lørnings

Det ser snasent ut Stian, ingen tvil om det.. :wink: men jeg lurer litt på et par ting :roll: Jeg er jo ikke på samme nivå som deg, men omtrent på samme sted i byggeprosessen av eksos/turbo/DP.. Får du på noe utgangsrør på wastegate'n når den står den veien??Er ikke rammevangen omtrent der utgangshullet på WG'en er? Og er det like trang med downpipe hos deg som hos meg? Nå er eksoshuset på turbo'en min litt lenger bakover mot torpedoveggen, så det er mulig albuen min stikker lenger ut, for jeg klør meg ihvertfall i huet på hvordan jeg skal få tredd en DP nedi der, det er trangt! :P
 #279471  av despomann

må du få ut fingen din sjefsluni bli ferdig med den der bilen så me kan ut å laga blårøyk og ødelegga heile dritten
 #279676  av kong karl

:lol: :lol: den va goe :wink:
 #279714  av StianMK3

Bilde

Bilde
 #279715  av StianMK3

Lørnings skrev:Det ser snasent ut Stian, ingen tvil om det.. :wink: men jeg lurer litt på et par ting :roll: Jeg er jo ikke på samme nivå som deg, men omtrent på samme sted i byggeprosessen av eksos/turbo/DP.. Får du på noe utgangsrør på wastegate'n når den står den veien??Er ikke rammevangen omtrent der utgangshullet på WG'en er? Og er det like trang med downpipe hos deg som hos meg? Nå er eksoshuset på turbo'en min litt lenger bakover mot torpedoveggen, så det er mulig albuen min stikker lenger ut, for jeg klør meg ihvertfall i huet på hvordan jeg skal få tredd en DP nedi der, det er trangt! :P
Jeg er usikker på det pr i dag.Når jeg har fått motoren oppi så skal jeg gi en tilbakemelding hvis du ikke har ordna deg

Despomann: DITTO
 #279716  av Supramk3turbo

Å fy feite å strøken motor... Du kan ikke kjøre med den der. Ha den på veggen i stua kanskje:) he he
 #298545  av StianMK3

Har stått stille en stund hos meg nå.Det har vært litt labert med både penger og vilje.Dere vet hvordan de kvinnfolka kan suge det meste ut av deg :roll:
Og jeg går og venter på en kylling-bonde som bygger det nye verkstedet mitt.Det er nå 7-8 mnd på etterskudd :( MEN.... nå nærmer det seg stygt.Til 1 sept skal det være klart.Og jeg har begynt å pitle litt med bilen igjen de siste ukene.Bilen skal bli ferdig i løpet av vinteren UANSETT.Ikke no mer kvinns på en stund nå nei :D :D

Så det blir mange oppdateringer fremover.Mangler egentlig ikke så mye heller.Girkassa,innsuget og bunnpanna er klar for levering.Må bare få starta pengemaskinen igjen skikkelig først.Siste bilde av innsuget jeg fikk av PTP

Bilde
 #301601  av StianMK3

Er det noen som har peiling på hvor jeg kan laste opp bilder i full størrelse? Har brukt photobucket før,men bildene blir så jevli små
 #301669  av StianMK3

Epoxy 2 strøk
Bilde
 #301670  av StianMK3

Ferdig
Bilde

Bilde

Bilder er viktig :D
Bilde
 #301671  av Andreazz

Se der ja! Da er du endelig klar for å ta å ta ibruk det nye lokalet :D Fått trilla inn bilen da?
 #301718  av StianMK3

jada.Nå skal det bli seriøs mekking fremover.bilen er rulla inn,og verktøyet er nesten på plass.skal ta noen bilder i morgen
 #302994  av StianMK3

Hele understellet er nede og overhales i disse dager.bunnpann + innsug er også endelig på plass.Jeg har tatt en del bilder.Men telefonen er inne på service,så det får bli med 1 eller 2 for i dag

Bilde
Sist redigert av StianMK3 den 26 sep 2008 15:12, redigert 1 gang totalt.
 #302995  av StianMK3

Bilde
 #303006  av Supramk3turbo

Vanvittig pen motor :D Ang understellet...Bytter du foringer også?? Hva slags foringer.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17