TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 89 mr2 targa SC!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#276462  av mr2pondus

Fiklet litt eksos tidligere i høst.Måtte bare teste dette.
Lyden var passe brutal :twisted: Skal tilpasse det ferdig når style autokittet en dag kan cashes ut :cry:
Vedlegg
Her før sammensveis
Her før sammensveis
deler 6.jpeg (6.06 kiB) Vist 1661 ganger
minimalisme!
minimalisme!
eksosen min.jpeg (7.8 kiB) Vist 1661 ganger

#276895  av mr2pondus

Eksosen er sammensveist så langt det lar seg gjøre.Nå må jeg vente til bodykittet er kommet,slik at jeg vet hvor det treffer. :?
Vedlegg
Dette brumla riktig koselig da jeg,<br />fyrte opp dyret.
Dette brumla riktig koselig da jeg,
fyrte opp dyret.

exos3.jpg (192.2 kiB) Vist 1105 ganger

#276951  av ArildM

Hei, du som hadde Mk1 felger å selge meg ikke sant?

Ta å gi meg kontonr ditt så fører jeg over 1500 som avtalt : )

#276964  av mr2pondus

Arild: Sendt deg en PM. :D

#276997  av ArildM

EDIT: Firefox + multitabbing = superbug :)

Skulle egentlig poste at eksosen din ser passe grov ut hehe, også var det moldestuket som skulle få det jeg posta her i går :?

Prøvde å sende samme melding flere ganger til Moldestuket.com her på forumet men skjønna ingenting når meldingen ikke ville bli sendt. Og av en eller annen grunn kom den opp her. Mulig det er fordi jeg hadde 2 svarvinduer oppe samtidig? Sorry :oops:

#277000  av mr2pondus

:D :D Gjør ingenting.
Eksosen er grov ja.Potta er 6" på midten,og smaler ut til 3".
Er egentlig bare et forsøk dette. 8)

#277151  av mr2pondus

Fant noen fete bilder av en SC på Ebay.
Dette interiøret er det stoooor fare for blir kopiert! :D :D
Vedlegg
Synes denne bakfangeren var ganske ok.
Synes denne bakfangeren var ganske ok.
mr2 supercharger 4.jpg (42.04 kiB) Vist 1547 ganger
nice!
nice!
mr2 supercharged 2.jpg (36.27 kiB) Vist 1543 ganger
rimelig fete disse
rimelig fete disse
mr2 supercharged.jpg (35.9 kiB) Vist 1545 ganger

#277154  av ArildM

Nice har selv klippet opp litt kunstlær jeg også som jeg tenkte å trekke over det grusome "fløyelsmønstret" som er i midten i dørtrekkene nå. Gikk for sort, og tenkte å prøve i første omgang med å brette og sy kantene med rød tråd for deretter å prøve å lime fast trekket. Syns å huske at det er ganske buet i området der så det blir mer arbeid å få det til på noen annen måte. Har det liggende mangler bare å få sydd rundt kantene og få det limt på... :lol:

Ok fanger, men Styleauto er penest synes jeg :) Men ser at jeg må få montert baklysene nå, gjør stor forskjell 8)

Org setene i Mk1 er så som så synes jeg, men trekt i skinn var dem uansett 10 hakk bedre.

Til sist må jeg bare få si at org vingen på Mk1 ser utrolig pinglete ut nå hehe, etter jeg tok av vingen selv synes jeg det blir bare penere og penere uten :)

#277161  av mr2pondus

Helt enig i at Style auto er penere! 8) Det står på siglelista.
Men tempoet mitt har dalt,da det er småfolk på vei. :shock:
Mr2 stolenes utforming er flott synes jeg,dog litt lite sidestøtte.Håper å få "støffa" inn mer sidestøtte.US baklykter var det første jeg fikk tak i.En helt annen verden! Jeg så du hadde tatt av vinga :? Skeptisk,var min første tanke,men kombinert med lykter og bakfanger ble det ganske så bra.Fikk kassene av Amund her om dagen.De skal fores med Pioneer 8" av den slanke typen.Rockford P2 var 15 mm for feit til å smyge oppi.
Hvis tiden strekker til de neste ukene,skal anlegget koples opp og testes.
Tråden kommer til å holdes aktiv,dog noe mindre fremover.Tips og gode ideer tas i mot med glede.
 #281515  av mr2pondus

I de siste dagene har jeg testkjørt anlegget i bilen.Dashbordhøytalere og C-stolpehøytalere,samt 2 stk pioneer 8",
Dtte ga solid trøkk i den lille kupeen!! :D Faktisk så fett at jeg vurderer å kutte ut høytalere i dørene.
3"Jbl,som fant sin plass i bakhode(C-stolpen)gir fraseg lyd i bøtter og spann!Vil tro at man beholder mye lyd,selv med targaen åpen! :twisted:
 #285443  av mr2pondus

Da var det bremser! 8) Men hva velger man til dette? :?: Jeg hadde ikke tenkt å bytte kalipperene,men kan godt tenke meg de verste skivene og klosser.
Noen andre som har gjort dette?kan godt få noen ideer/merker på bremseskiver jeg kan bruke sammen med de originale kalipperene :D
 #285497  av Lørnings

Fensport i england har black diamond skiver ihvertfall..slissa, også har de borra&slissa. Og Ferodo klosser, det er kjent som en ålreit kombinasjon! Har kjørt en corolla gt med EBC skiver og redstuff klosser, det bremsa ihvertfall heftig :wink: Men EBC sine skiver er ikke slissa, de var ihverftall ikke. Kan hende de har fått inn nå da :D
 #290290  av tettwatt

Mr2n din ser meget pen ut, gleder meg til å få tatt en kikk på den i morgen :D Blitt noen fremgang i forhold til bremser?
 #290292  av mr2pondus

Vel jeg har i allefall kjøpt nye klosser og skiver.Nå bidrar du en god del til videre fremgang,med donasjonen du gjør i morgen :D
Det er sveising da.Litt rust bak.Har alltid hatt en tendens til å starte i gal ende.(Med det gøye)
Sveis,sparkel,lakk og div delebytte og bilen er god som ny. 8)
 #290714  av mr2pondus

Kom til å tenke på en sak her.Jeg har galvaniserte hjulbuer som jeg etter planen skal sveise inn bak på kjerra mi.
Men jeg kom til å tenke på om det var så lurt.Vil det ruste fortere?
Har hørt at andre har brukt hjulbuer fra golf og mazda 323,Noen erfaringer der ute?
Jeg er i utg tigsveiser,så tynnplate og mig er ikke helt mitt bord.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9