TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn VÃ¥rtreff 2008 / ACR Sommertreff vol.1 2008

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #280531  av sindrejl

kennethx skrev:
sindrejl skrev:hotellrom er bestilt :) Fra og med Torsdag kveld
Ditto :D passerer vel trondheim på torsdag ettermiddag...kan vel slå følge oppover da :)
høres ut som en plan det ja :)
 #280676  av tojo

28 Toyota og 7 Lexus påmeldt,kom igjen dette blir en av årets store høydare. :D Bilde
 #281995  av tojo

Vokser stadig :D 31 Toyota/ 7 Lexus :D
 #282005  av tojo

Stiansen skrev:Jeg GLEDER meg sykt til dette treffet :D Med nytt kamerautstyr, masse fete biler, damer.. kan det bli bedre? :)
Se til å få "Trøndermafian" til å melde seg på. :D Spre det glade budskap :-)
 #282011  av sindrejl

tojo skrev:
Stiansen skrev:Jeg GLEDER meg sykt til dette treffet :D Med nytt kamerautstyr, masse fete biler, damer.. kan det bli bedre? :)
problemet er at trøndermafian ikke kjører Yota noe mer ;)
 #282015  av tojo

sindrejl skrev:
tojo skrev:
problemet er at trøndermafian ikke kjører Yota noe mer ;)
Lexus er like velkommen :D
 #282076  av elino

Gleder meg også til sommertreffet :D
Vi skal oppover med både rød og svart supraen...min er mulig solgt innen da.
Vi lå oppe på ACR i fjor og det funket veldig greit, så vi blir oppe på banen i år også :D

Stian: ...damer? trodde ikke du hadde øye for annet enn Supra jeg ;) hehe
 #282208  av tojo

Stiansen skrev:
elino skrev: Stian: ...damer? trodde ikke du hadde øye for annet enn Supra jeg ;) hehe
Hehe, joooda :wink: Men blir nok mye Supra, fotografering osv oppå der alikevel :wink:

Helt konge,hadde vært morsomt å tittet litt i Supra albumene dine. :D Kan tenke meg det er mange fine bil(d)er der.
Du går vel snart over til modell fotografering? (men husk å ta med en "go" bil i bakgrunnen :lol: )

Hva sier du om å være offisiell TSogn fotograf? ta endel samlefoto osv? (forstår det sånn at du har fotoutstyret i orden :-) )
 #282234  av Stiansen

tojo skrev:
Stiansen skrev:
elino skrev: Stian: ...damer? trodde ikke du hadde øye for annet enn Supra jeg ;) hehe
Hehe, joooda :wink: Men blir nok mye Supra, fotografering osv oppå der alikevel :wink:

Helt konge,hadde vært morsomt å tittet litt i Supra albumene dine. :D Kan tenke meg det er mange fine bil(d)er der.
Du går vel snart over til modell fotografering? (men husk å ta med en "go" bil i bakgrunnen :lol: )

Hva sier du om å være offisiell TSogn fotograf? ta endel samlefoto osv? (forstår det sånn at du har fotoutstyret i orden :-) )
Det er en del Supra på photobucket-accounten min allerede, men tenker meg at jeg må ha en ny account før sesongen :)
Nja, tror jeg holder meg til bare bilene foreløpig hvertfall :)

Ts-ogn-fotograf, ja, hvorfor ikke? :) I`m in :wink:
 #283456  av tojo

33påmeldte Toyota/7 Lexus. Øker stadig :P kom igjen meld dere på årets "beste" treff.Er vel ikke helt feil å få kjøre på en av Europas beste baner? Hva venter dere på? :D
 #283484  av KeNsA

tojo skrev:

Det kommer noen fra "Trøndermafian" Schø!!;)) hehe!
 #284711  av tojo

KeNsA skrev:
tojo skrev:

Det kommer noen fra "Trøndermafian" Schø!!;)) hehe!
Hehe høres bra ut,blir liksom ikke det samme uten "Trøndermafian" :lol:

Ellers så øker det med påmeldte(sakte men sikkert)
34 Toyota / 7 Lexus. :D
Så for dere som ikke allerede er påmeldt,hva venter dere på? :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11