I dag ble en litt demoraliserende kveld, bilen har tydeligvis vært krasjet en gang før jeg gjorde det (noe vi egentlig fant ut av etter mitt krasj), og de som har fikset den den gangen har ikke gjort en veldig god jobb. Den øverste dørhengsla var sveist fast (håper den "nye" døra passer greit på nye hengsler), og framskjermer var også sveist enkelte plasser. Tok ut frontruta og fikk tatt litt rust der også.
Fikk montert bakfangeren i det minste, så man ser litt mer helhelt i baken, men har ikke satt på baklyktene eller spoiler enda, så det er fortsatt noe man må overlate til fantasien. Men syns det så tålig bra ut. Under prøvemonteringa før lakkering var jeg litt redd for at pottene ville forsvinne litt, men det hjalp nå, enten pga lakkering eller fordi jeg fikk fjerna litt dritt og fikk frem blankt stål igjen på pottene. Syns hvertfall at pottene er ganske passelig synlig, kunne ikke vært så veldig mye lengre ut.
Legger ut bildene av rustarbeidet først, så kommer bakenden på slutten...
Fikk montert bakfangeren i det minste, så man ser litt mer helhelt i baken, men har ikke satt på baklyktene eller spoiler enda, så det er fortsatt noe man må overlate til fantasien. Men syns det så tålig bra ut. Under prøvemonteringa før lakkering var jeg litt redd for at pottene ville forsvinne litt, men det hjalp nå, enten pga lakkering eller fordi jeg fikk fjerna litt dritt og fikk frem blankt stål igjen på pottene. Syns hvertfall at pottene er ganske passelig synlig, kunne ikke vært så veldig mye lengre ut.
Legger ut bildene av rustarbeidet først, så kommer bakenden på slutten...
Vedlegg
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!