Forumet oppleves som tregere her hos meg også, med subsilver forum stilen.
CelicaTurbo skrev:Tregere ja, det er som forventet siden det trossalt er betydelig mer grafisk "tynget" enn den forrige versjonen, men oppleves forumet som urimelig tregt? Altså, tar det mer enn 7 sekunder å laste sider? Må dere vente mer enn 7 sekunder før det skjer noe når dere trykker knapper (med unntak av 'Ok'-knappen ved posting i diskusjoner og PM, hvor vi kan forvente litt forsinkelse)?Nei, men det er jo gøy og klage fordet da
celicat23 skrev:CelicaTurbo skrev:Tregere ja, det er som forventet siden det trossalt er betydelig mer grafisk "tynget" enn den forrige versjonen, men oppleves forumet som urimelig tregt? Altså, tar det mer enn 7 sekunder å laste sider? Må dere vente mer enn 7 sekunder før det skjer noe når dere trykker knapper (med unntak av 'Ok'-knappen ved posting i diskusjoner og PM, hvor vi kan forvente litt forsinkelse)?Nei, men det er jo gøy og klage fordet da
Kanakkas skrev:Samme her, betydelig tregere enn det gamle forumet. har også opplevd at siden må "oppdateres" får å i det heletatt bli vist.Er dette ved bruk av Internet Explorer eller annen nettleser? Prøv gjerne om det også er slik med Subsilver2-skinnet.[/quote]
lexusmann skrev:Får ikke lasta opp bilder...blir bare hevet ut...rimelig varmt nå her altså...Vel, nå har jeg ikke hørt om noen andre som har dette problemet på forumet, og problemet er av en slik art at jeg vil tippe det er 99% sjangs for at dette problemet gjelder din maskin og noe med installasjon/konfigurasjon av nettleser på den. At du til stadighet må logge inn kan tyde på at cookies ikke er aktivert, om du åpner denne lenken vil det komme en enkel tekst som forteller deg om din nettleser støtter cookies eller ikke:Prøvde å legge ut bilder av noen nye front blinklys jeg har satt på i dag, men nå vet jeg ikke om jeg gidder å bry meg...funker jo ikke...
Har sikkert logga inn 30 ganger på et kvarter...skal da ikke være sånt??