Tusen takk til alle som kommer med hyggelige tilbakemeldinger
I går kveld hadde jeg oppstart. Tok litt lengre tid enn jeg hadde trodd å få på plass alt. (3 dager med intensiv skruing) Fikk heldigvis hjelp til av to andre til å få inn motoren. Er nok litt lettere å få ut enn inn ja

Tok mye tid å få på plass clutch slavesylinder braketten. Skulle inn med et sånt forlenga stag til sylinderen så måtte trykke sylinderen tilbake litt. Bytta samtidig til stålomspunnet clutchslange, og fikk lufta clutchen.
Mye stress å få på plass IC'en. Høvelig trangt inni der ja. kobling av IC rør tok også en del tid, men det gikk nå til slutt.
Oppstart: Tok ut pluggene samt EFI sikringa og fila motoren i ca 1 min til eller fra. Fikk da sirkulert noe olje rundt omkring i motoren. Plugga på plass pluggene, samt EFI'en og bilen starta etter et par forsøk. Gikk litt ugjevnt i går kveld, men det ordna seg da jeg fikk på litt kondensfjerner nå i dag. (Har stått en hel vinter med 10L på tanken i et fuktig kystklima) Tror nok disse motorene er spesielt følsom for kondens. -Synes jeg har vært mye plaget med det...
Har kjørt bilen litt i dag. Clutchen trengs litt tid for å venne seg til. Det er ganske brå av/på, samt at den rister litt av og til når jeg tar løs, men det går helt sikkert fint. Er ca samme pedaltyngde som originalt, samt giring i 3-4-5 går like fint som originalt synes jeg. Dette er jo en steg 5 clutchmaster som hvertfall er god for 500 hk.
Har vært oppe et par ganger på 0.8 bar i ladetrykk. Prøver å kjøre den litt variert nå på innkjøringa. Må være lov å dra på litt av og til

Synes den drar veldig bra av gårde, og screamer pipen lyder skikkelig heftig!

Skal lade 0.8 nå fremover en stund, så blir det å gradvis jobbe seg oppover mot 1.2 bar ca. Da tenker jeg den blir rimelig heftig!
Skal prøve å få tatt litt bilder og kanskje en liten videosnutt om noen dager. Akkurat nå fremover blir det lite tid til bil.
C'ya!