TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo området

• For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter
 #282328  av Topaz

KK-ma70 skrev:Så det var brukeren som hadde skylda? :mrgreen:
Skal jeg love deg. NM i koma....glemte kontakta til afm`en :oops:
 #282339  av Supramk3turbo

Åja, he he. Det var godt å høre det ordnet seg Topaz...Fort gjort å glemme litt :D

Kjempe bra Steff-mk3...fler jo bedre, åsså vil jeg se hvordan den fangeren ser ut live :)
 #282380  av Lørnings

Dette blir heftig..trist å ikke ha bilen på veien.. :( men blir nok mye bra inspirasjon..morro å se åssen andre folk har gjort ting! :wink: Gleder meg som en unge, selv uten bil :D
 #282386  av Lørnings

Best du finner det ut Tommy, for jeg hadde planer om å sitte på med deg :P Siden jeg ikke kan kjøre min egen, så må jeg sitte på med en som ligner :wink:
 #282392  av Supramk3turbo

Som det står på side 1 så samles vi rundt 12 tiden...så regner med at det er den tiden som gjelder ennå :)
 #282400  av Supramk3turbo

He he, ja det håper jeg også. Er litt i grå sonen ennå, men er store muligheter for at den blir klar :) Kanskje vi her neden fra skulle kjørt sammen innover, jeg vet ikke hvor det er...skullerud dumpa altså.
 #282406  av Lørnings

Kanskje jeg må slenge meg med noen andre, det er trangt i baksetet på supra'en :P Vi får se, men det er så mange som skal den veien, fra drammen og forbi meg, så det ordner seg sikkert :wink: st162 cab?en hvit en?lierskogen?
 #282409  av TommR

nei, svart amerikansk type. den som kom som cab/targa. En kamerat på spikkestad som har den. Er på forumet her, på prosjekter. :) ja, er trangt for flere enn en i baksete. holder med å ligge en på tvers. hehe kanskje Thomas har plass :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10