TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Diskusjon rundt bremsing...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #282977  av Mr T

øf skrev:Hva har du da prestert på banen? ehh...eller... har du ikke kjørt på bane?
hvilket fengsel sitter du i? rart at flere innlegg av deg er skrevet etter kl.19.40(er jo innlåsing da vettu :mrgreen: )
nei isteden for å syte og klage på hva andre får til på bane,kan du jo heller konsentrere deg og vise hva du har fått /får til :wink:

Mr Baloo skrev:Da registrerer jeg med undring,at ingen vil svare for disse unøyaktighetene jeg prøver å påpeke. Det er vel en tilnærming til saken som ikke trenger videre kommentar. Stillhet er et ofte brukt alternativ når man er svar skyldig.

At administrator og moderator, etter ønske fra bla Tevo, sletter mine innlegg, understreker vel også at her er det mer forhud enn baller.

I rest my case.
Er vell stregt tatt ikke hva vi har prestert på bane som er oppe til diskusjon...
Det er hvorvidt det går og få ut 912 hk på 6500 omdr. på gatebensin.....
Eg bare syntes det er heilt utrolig.. for det er ingen andre i verden som får det till....
Masse biler ja med både 1000 og 2000 hk ute i den store og vide verden,men det skjer ikke på 6500omdr. og heller ikke på 98 oct.
SÃ¥nn er det bare,se begrensningene....
Døds feit bil men de talla stemmer bare ikke... tror og at Mr.Baloo sitter på åpen soning......
 #282978  av Tevosupra

Mr T skrev:
øf skrev:Hva har du da prestert på banen? ehh...eller... har du ikke kjørt på bane?
hvilket fengsel sitter du i? rart at flere innlegg av deg er skrevet etter kl.19.40(er jo innlåsing da vettu :mrgreen: )
nei isteden for å syte og klage på hva andre får til på bane,kan du jo heller konsentrere deg og vise hva du har fått /får til :wink:

Mr Baloo skrev:Da registrerer jeg med undring,at ingen vil svare for disse unøyaktighetene jeg prøver å påpeke. Det er vel en tilnærming til saken som ikke trenger videre kommentar. Stillhet er et ofte brukt alternativ når man er svar skyldig.

At administrator og moderator, etter ønske fra bla Tevo, sletter mine innlegg, understreker vel også at her er det mer forhud enn baller.

I rest my case.
Er vell stregt tatt ikke hva vi har prestert på bane som er oppe til diskusjon...
Det er hvorvidt det går og få ut 912 hk på 6500 omdr. på gatebensin.....
Eg bare syntes det er heilt utrolig.. for det er ingen andre i verden som får det till....
Masse biler ja med både 1000 og 2000 hk ute i den store og vide verden,men det skjer ikke på 6500omdr. og heller ikke på 98 oct.
SÃ¥nn er det bare,se begrensningene....
Døds feit bil men de talla stemmer bare ikke... tror og at Mr.Baloo sitter på åpen soning......

Nei det er ikke hva dere har prestert på banen det er snakk om her!, men det jg mente er hva dere to evt har prestert og bygd ,siden du er så sterkt imot at dette ikke er mulig, men jg synes nå det er lit rart hvorfor ingen i supraforums.com har hengt seg opp i dette... :shock: Men om benken viser feil i dette tilfellet,så er det ikke så mye det er snakk om i differanse.. Uansett er det en STOR BRAGD;)

Dere kan heller begynne og prøve og bygge noe,siden dere kan dette så godt;) Så for vi se deres resultat:) :shock:
 #283049  av Mr Baloo

Helvete så forbannade fullstendig tjukk i pappen 98% av forumbrukere er..

Mitt navn er Verdens Ondeste Mann . Har aldri hatt noe kulere bil enn en Volvo 240, men eg kjørte fra mange "trimmede" biler med mine 116 Hk og automatgear....

Har aldri sittet inne, det var bare piss for å stoppe kjeften på alle "helvetes feige anonyme dobbelbruker bla bla bla....",men kunne gjerne tatt noen år etter å ha kvelt noen trangsskallete HK-trollmenn.

Ka e det går i då?!?! Må man være åndsvak for å holde på med bil? Skulle faen meg tro det, hvertfall på det klovneforumet her....
Sist redigert av Mr Baloo den 20 jun 2008 22:50, redigert 2 ganger totalt.
 #283050  av Mr Baloo

Disse innleggene blir jo selvsagt slettet, men det betyr ingenting for eg gidder ikke svare flere folk som skriver med fjortis/sms-språk alikevel.
Takk for meg. Det har vært minneverdig.

Bollocks.
 #283051  av Supramk3turbo

Ja, Lykke til videre Mr.baloo...Ã… god bedring.
 #283052  av KK-ma70

Mr Baloo skrev:Helvete så forbannade fullstendig tjukk i pappen 98% av forumbrukere er..

Mitt navn er (redigert bort av admin grunnet forespørsel). Har aldri hatt noe kulere bil enn en Volvo 240, men eg kjørte fra mange "trimmede" biler med mine 116 Hk og automatgear....

Har aldri sittet inne, det var bare piss for å stoppe kjeften på alle "helvetes feige anonyme dobbelbruker bla bla bla....",men kunne gjerne tatt noen år etter å ha kvelt noen trangsskallete HK-trollmenn.

Ka e det går i då?!?! Må man være åndsvak for å holde på med bil? Skulle faen meg tro det, hvertfall på det klovneforumet her....
Og du er i den 2% som er lett i pappen?.. Er ikke sikker på hvordan man skal tolke den :mrgreen:
Snodig at du har så sterke meninger å dele på et sånt klovneforum da:)

Moderator må føle seg fri til å slette dette innlegget hvis nødvendig :wink:
 #283054  av Larsen

Ja det var voldsomt til sletting av poster her da. Hvorfor ble min borte foresten?

En ting som er gjenomgående i sånne diskusjonenr er en mangel på kilder og dokumentasjon. Det gjelder alle parten og langt ifra kun denne diskusjonen.
 #283061  av Zepticon

Mr Baloo skrev:Helvete så forbannade fullstendig tjukk i pappen 98% av forumbrukere er..

Mitt navn er (redigert bort av admin grunnet forespørsel). Har aldri hatt noe kulere bil enn en Volvo 240, men eg kjørte fra mange "trimmede" biler med mine 116 Hk og automatgear....

Om du hadde åpnet diskusjonen på en annen måte så hadde du nok fått bedre svar. Men ingen som gidder å drive saklig argumentasjon når du kommer brøytende inn her som en annen bavian.
 #283065  av Tevosupra

Mitt navn er (redigert bort av admin grunnet forespørsel) Har aldri hatt noe kulere bil enn en Volvo 240, men eg kjørte fra mange "trimmede" biler med mine 116 Hk og automatgear....

Du er bare utrolig du, jg ler meg hjel snart;)

I rets my case.
 #283096  av cameleon

Ja jeg lurer virkelig på HVEM som er idioten her.

Bilde
Sist redigert av cameleon den 15 mar 2008 18:20, redigert 1 gang totalt.
 #283101  av lexusmann

Jepp, dagens... :lol:
 #283135  av sindrejl

Skulle aldri tro dette kommer fra meg; Men herregud.. voks opp da
 #283142  av tojo

- Helvete så forbannade fullstendig tjukk i pappen 98% av forumbrukere
- hvertfall på det klovneforumet her....
- Disse innleggene blir jo selvsagt slettet, men det betyr ingenting for eg gidder ikke svare flere folk som skriver med fjortis/sms-språk alikevel.

Ingen nevnt ingen glemt,men om noen føler seg truffet så er det nok rette personen!

Var ikke dette vel fohastede beslutninger/meninger for en mann som KUN har lagt inn meninger/synspunkter på 1 tråd her på forumet?
 #283147  av sindrejl

tojo skrev:- Helvete så forbannade fullstendig tjukk i pappen 98% av forumbrukere
- hvertfall på det klovneforumet her....
- Disse innleggene blir jo selvsagt slettet, men det betyr ingenting for eg gidder ikke svare flere folk som skriver med fjortis/sms-språk alikevel.

Ingen nevnt ingen glemt,men om noen føler seg truffet så er det nok rette personen!

Var ikke dette vel fohastede beslutninger/meninger for en mann som KUN har lagt inn meninger/synspunkter på 1 tråd her på forumet?
og som aldri har kjørt mer enn en volvo med tomatgir :roll: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
 #283149  av Mr Baloo

Det er enda ikke èn eneste som har prøvd å underbygge Tevos påstander om 912 hk på 6500rpm og pumpebensin....
Det er det flere grunner til...
1. Det går rett og slett ikke an.
2. Det er ikke nok kunnskaper rundt temaet. Det viser jo alle avsporingene helt tydelig tegn på....

Det er forøvrig interessant å observere, at det er var lettere å hugge mot meg når jeg gjorde meg til kjenne. Det er vel ikke mange av dere andre som gidder å gjøre det samme. Det kunne jo hende vi treffer på hverandre på et treff, og dere må argumentere i stedenfor å bare spille Mr.Smartypants.

Til orientering vil jeg bare meddele at ikke er sååå viktig hvor mange hk det er i TevoDekk sin bil. Men at jeg vil fortsette å holde liv i denne tråden, som et rent psykososialt/Cyber-antropologisk interesseprosjekt.

Få se nå kjære forumbrukere....klarere dere nå å holde fokus?!
Jeg ønsker meg litt god klassisk argumentasjon og dokumantasjon for muligheten til disse hestene!

Gå med Gud, og God påske.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10