øf skrev:Hva har du da prestert på banen? ehh...eller... har du ikke kjørt på bane?Er vell stregt tatt ikke hva vi har prestert på bane som er oppe til diskusjon...
hvilket fengsel sitter du i? rart at flere innlegg av deg er skrevet etter kl.19.40(er jo innlåsing da vettu)
nei isteden for å syte og klage på hva andre får til på bane,kan du jo heller konsentrere deg og vise hva du har fått /får til![]()
Mr Baloo skrev:Da registrerer jeg med undring,at ingen vil svare for disse unøyaktighetene jeg prøver å påpeke. Det er vel en tilnærming til saken som ikke trenger videre kommentar. Stillhet er et ofte brukt alternativ når man er svar skyldig.
At administrator og moderator, etter ønske fra bla Tevo, sletter mine innlegg, understreker vel også at her er det mer forhud enn baller.
I rest my case.
Det er hvorvidt det går og få ut 912 hk på 6500 omdr. på gatebensin.....
Eg bare syntes det er heilt utrolig.. for det er ingen andre i verden som får det till....
Masse biler ja med både 1000 og 2000 hk ute i den store og vide verden,men det skjer ikke på 6500omdr. og heller ikke på 98 oct.
SÃ¥nn er det bare,se begrensningene....
Døds feit bil men de talla stemmer bare ikke... tror og at Mr.Baloo sitter på åpen soning......
07 Gsxr600 Carbon Edition
Står strax i en fjellvegg nær deg:P
Står strax i en fjellvegg nær deg:P