TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ønsker info om MR2 Mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #288045  av Ullsokk

Mr2Even skrev:
Ullsokk skrev:
Ja! det er veldig smart, også kan du heller bytte kassa som du skriver over. Det er like dyrt å fikse problemet(kanskje dyrere) enn å kjøpe en brukt kasse, men husk at den nye brukte kassa kan også ha samme feil selv om den har gått mindre. Jeg har noen kontakter i Drammen som kunne fikse kassa for deg billig, men det er jo litt langt unna.

Jeg har forresten en kasse til salgs billig, men den har gått 200000km.
Er den i bra stand da ? så jeg slipper noe trøbbel med skraping og "vansklige" gir ?

Også lurer jeg på,
det er vel ikke diff brems på 92 mod kassene? ( Kjørte fint så fikk ikke sjekket :P )

Om nei, er det mulig å putte inn en kassse med diffbrems på ?
 #288067  av Mr2Even

Ullsokk skrev:
Mr2Even skrev:
Ullsokk skrev:
Ja! det er veldig smart, også kan du heller bytte kassa som du skriver over. Det er like dyrt å fikse problemet(kanskje dyrere) enn å kjøpe en brukt kasse, men husk at den nye brukte kassa kan også ha samme feil selv om den har gått mindre. Jeg har noen kontakter i Drammen som kunne fikse kassa for deg billig, men det er jo litt langt unna.

Jeg har forresten en kasse til salgs billig, men den har gått 200000km.
Er den i bra stand da ? så jeg slipper noe trøbbel med skraping og "vansklige" gir ?

Også lurer jeg på,
det er vel ikke diff brems på 92 mod kassene? ( Kjørte fint så fikk ikke sjekket :P )

Om nei, er det mulig å putte inn en kassse med diffbrems på ?
Jeg vet ikke om 92modell kassa har diff-brems desverre. Kassa jeg selger er 90 modell og har ikke diff brems men når jeg kjørte med den var den ok synes jeg. Litt trang i 1gir og revers, men ellers mener jeg den var ok.. Tror det er mulig å sette inn en kasse med diff brems ja, men forhør deg ordentlig om det før du tar skrittet og gjøre det.