Heisann.
Frontlyktene har jeg ikke fått montert ennå. Jeg prøvde, men når jeg skulle sette de inn fant jeg ut at jeg må ha xenon pærer hvis jeg skal ha lys i dem. Xenon kit må derfor bestilles, men det kan ta litt tid før jeg får annledning til det. Har en del utgifter nå som jeg må ta meg av før jeg bestiller noe som helst nytt til bilen.
Baklyktene derimot har jeg fått montert. Det var skremmende lett, tok meg ca en halv time. Gjenstår bare å tyvkoble kjørelyset over på tåkelysa

Har tatt noen bilder, men må ta noen bedre bilder. Så, de kommer nok ut om ikke lenge.
Skulle hente pakninger til eksosen i dag, da det ikke fulgte med de delene jeg bestilte tidligere. Manifold og bakpotte. Men ho dama på Toyota trodde jeg mente catalysatoren, da jeg sa at jeg skulle ha pakninger til begge sider av grenrøra, så jeg fikk feil pakninger. Vel, jeg beholdt pakningene som skal være bak manifolden, og riktige pakninger forran på manifolden ble bestilt. Har sliti litt i sommer med at det ikke har vært helt tett, selv om jeg har brukt mye eksospasta, så lyden har vært der etter. I går fikk jeg det endelig delvis tett. Dette er jo såklart bare en midlertidig løsning da. For, jeg er lat, og det er det som er grunnen til at jeg ikke har fått tak i pakninger før nå. Grunnet en del utgifter har jeg heller ikke fått bestilt downpipe. Håper jeg får annledning til det om ikke lenge.
Prosjekttråd
- '99 Lexus IS200 Sport m/KW Variante 3 coilover
- '95 Nissan Primera 2.0 LX (Solgt)
- Odd Ivar