Re: Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog
Legg innLagt inn:20 jul 2008 03:27
Roye skrev:De felgene minner meg mye om BBS RS.Det stemmer ja...
Er det 5/100 i boltsirkel på bilen/felgene?

Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
Roye skrev:De felgene minner meg mye om BBS RS.Det stemmer ja...
Er det 5/100 i boltsirkel på bilen/felgene?
Tomera skrev:Artig og lese denne tråden!Prøver så godt jeg kan...
Du tar gått vare på, en tydligvis dønn strøken sammlerbil, noe jeg liker!
Utrolig pen og strøken denne!
Keep up the good work!
*savner min cs*
Tomera skrev:Vell, min mening er og holde bilen orginal utseendemessig, da jeg synes den fortjener det orginale Rally stuuket;)Står på ønske/handlelisten.
Motor og understellsmodifikasjoner kommer gått med da!![]()
Anbefaler deg å prioritere Whiteline, justerbart antikrengestag bak! Gjør en himmel av forskjell på disse bilene
kennethx skrev:Har kjørt med tein på cs'en min i mange år. Solid kvalitet, du får det du betaler for. De er høydejusterbare, og i tillegg får du en kontrollenhet som du kan justere dempreren inne fra bilen med. Har ikke angret et sekund på den invisteringen. Og så er de faktisk forholdsvis rimelig til st185. (Mye dyrere til st205 f.eks)Vi får se hva lommeboken sier...
Tomera skrev:Vell, min mening er og holde bilen orginal utseendemessig, da jeg synes den fortjener det orginale Rally stuuket;)Angående Rally stuket,
Motor og understellsmodifikasjoner kommer gått med da!![]()
Anbefaler deg å prioritere Whiteline, justerbart antikrengestag bak! Gjør en himmel av forskjell på disse bilene
Daniel HS skrev:Tomera skrev:Vell, min mening er og holde bilen orginal utseendemessig, da jeg synes den fortjener det orginale Rally stuuket;)Angående Rally stuket,
Motor og understellsmodifikasjoner kommer gått med da!![]()
Anbefaler deg å prioritere Whiteline, justerbart antikrengestag bak! Gjør en himmel av forskjell på disse bilenehar liggende like skvettlapper som du hadde på CSen din. Men hvordan var de festet bak på din? Har ikke hull bak i hjulbuen på min, har ikke så veldig lyst å borre opp heller, evt lime dem?
Har et par kompiser som kommer til å grisebanke meg hvis jeg monterer demMen liker rally-preget jeg også
Daniel HS skrev:http://www.greenline.jp/catalogue/bccat ... suspensionkennethx skrev:Har kjørt med tein på cs'en min i mange år. Solid kvalitet, du får det du betaler for. De er høydejusterbare, og i tillegg får du en kontrollenhet som du kan justere dempreren inne fra bilen med. Har ikke angret et sekund på den invisteringen. Og så er de faktisk forholdsvis rimelig til st185. (Mye dyrere til st205 f.eks)Vi får se hva lommeboken sier...
kennethx skrev:Skal ikke påstå at det ikke frister,Daniel HS skrev:http://www.greenline.jp/catalogue/bccat ... suspensionkennethx skrev:Har kjørt med tein på cs'en min i mange år. Solid kvalitet, du får det du betaler for. De er høydejusterbare, og i tillegg får du en kontrollenhet som du kan justere dempreren inne fra bilen med. Har ikke angret et sekund på den invisteringen. Og så er de faktisk forholdsvis rimelig til st185. (Mye dyrere til st205 f.eks)Vi får se hva lommeboken sier...
TEIN Super Street -GST18-B1SS4
(Coilover Kits) ¥137,151
With upper mounts. Mounts compatible with EDFC.
Der er i skrivende stund ca 6500,- Så må du huske at dette er erstattning for både fjer og demper i en og samme enhet.
kvassheim skrev:Jeg er også gallafornøyd med mine tein ss, og så MÅÅÅ du ikke ha kontrollenheten.. justering av stivheten er jo ikke noe du gjør hele tiden.. det er jo bare å ta seg en kjapp joggetur rundt bilen og skru på noen knotterBytt panser, får CS panser i karbon![]()
men jeg er vel bare misunnelig fordi det er plass under cs-panseret, og ikke under det vanlige gt4-panseret