Denm clutchen din kommer helt sikekrt ikek til og holde.. er bare bortkastet og drive og styre med en clutch du ikke er 100% sikker på at funker.
innebærer jo at du må ha ut motoren for og få byttet den igjen..
Jeg personlig kjører med clutchmaster fx600\fx700 twin plate på min og den holder helt supert! er KJEMPEFORNØYD med den.. men siden hele clutchen med svinghjul veier ca like mye som bare det org svinhjulet + at selve clutchen ikek er stort større en 11tommer, så gir det en sinnsyk respons i motoren, veldig lett og rev matche den og derfor også vansklig og ta igang med den.. ( men motoren hører jo nesten ut som en sykkel motor når du ruser..

)
hvis du ikke vil ha en så ekstrem clutch så har jeg hørt mye godt om hks sin..
ang turbokit så hadde jeg kjøpt større en gt30kit, motoren din skal tåle MYE effekt og turtall så jeg hadde gått for en gt35 eller en sc6262 som jeg selv jhar.. drar MEGET bra, og har fullt trykk på rett under 5000rpm uten at jeg har justert noe på kammer osv for og få den til og lade tidligere.. skal gjøre det når jeg får tid.
Og med ca 8500rpm sperre så har du et bra register.
Jeg hadde kansje også kjøpt en top feed rail og enda større dyser en det du har bestilt. ( jeg har 1200cc dyser ( 1000cc som jeg har skrudd opp grunntrykket til litt over 4kg) og de er på 100% åpning ved 1.8kg på e85)
Etter som jeg forstår så er det fortsatt sidefeed dyser og det er ikke noen god løsning.. ta kontakt med wolfkatz og kjøp fuel system av han.. ( send noen mail med han og få han til og sette sammen et kitt til deg.. )
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me